Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

Milli Duygular Kaç Para Eder?

Bu ülkenin değersizlere değer vermek gibi bir geleneği var.  Futbol da bunlardan biri. Milyarlarca dolar harcanan, diğer spor dallarına göre imtiyazları olan bir dal. Öyle ki, vergi muafiyetinden tutun da birçok spor dalına verilen ödenek bazen sadece bir futbolcuya ödeniyor. Uluslar arası başarı ortada.

Eleştiri hakkınız yok; çünkü Fatih Terim gibi bir kralınız var! Eleştiremezsiniz. Futbol adamlarını eleştiremezsiniz. Sıkıntı büyük. Futboldan anlamam. Ama bu kadar çok para bağlanan, bu kadar hezimet yaşanan başka bir spor dalı var mıdır bilemiyorum. Eminim yoktur.

Gerçi ben uzun zaman önce futbol maçı izlemeyi bırakmıştım. Para vereceksin, maça gideceksin, koro halinde karşı takım taraftarları size küfredecek, siz de onlara küfredeceksiniz. Dayak yiyeceksin, yetmedi polis biber gazı sıkacak. Belki de kaşınızı, gözünüzü patlatacaklar belki hayatınızdan olacaksınız. Tüm bunlar için üstelik bir de ciddi paralar ödeyeceksiniz. Saçma bir fikir gibi geldi, tıpkı bu akşamki(Türkiye-İspanya) ve bundan önceki gibi maç (Türkiye-Hırvatistan maçı) gibi izlerken karnıma ağrılar girecek, stres olup üzüleceğim, değmez diye düşünmüştüm. Hala da aynı fikirdeyim.

Değmez, değmiyor. Şimdi tekrar anlıyorum ki, zamanında futbol maçı izlememe kararı almakla çok doğru bir karar almışım…

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..