Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Milli Eğitim Müdürü olsam, anında görevinden alırdım..

Milli Eğitim Müdürü olsam, anında görevinden alırdım..
 

Haber'e bakın..

Erzurum'da Yakutiye Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Huzur toplantısı' na katılan Dumlupınar İlköğretim Okulu Müdürü Mustafa Aydın "Emniyette suçluların kanını alıp gen haritası çıkarsınlar. Çocuk doğduktan sonra analizi yapılsın. Vatana, Millete, bu ülkeye zararlıysa yürümeden yok edilsin" dedi.

Sizi bilmem ama bu haberi okuyunca, "Hitler dönemlerinde mi yaşıyoruz, yoksa İlkel Komunal Toplumda mıyız acaba" diye çelişkili sorular sordum kendi kendime.. İlkel Komunal Toplum döneminde bile insanlar sınıf farkı olmaksızın yaşarlardı.

Müdüre bakar mısınız.. Suçluların gen haritasi çıkarılacak mış.. Çocuk doğduktan sonra analizi yapılacak mış.. Vatana, Millete, bu ülkeye zararlıysa yürümeden yok edilecekmiş..!

Kafaya bakın..

Hani, gen haritasını, analizi falan anlarız da, bir bebeğin yürümeden yok ediliş anlayışını pek anlamadım.

Siz anlayabildiniz mi?

Yürümeden yok edilecekmiş.!

Söyleyen, İlköğretim Müdürü ühdesinde bir yurttaşımız dır dikkatinizi çekerim..

Eğitimcidir..

Öğrencileri evrensel boyutta eğitimlerini sağlamakla görevli memurumuzdur.

Biraderim, yok etmek Allah'a mahsus değil midir?

Sen kim oluyorsun söyler misin?

Sen, ülke'ye zarar verebilecek eğilimlere yatkın çocukları bile topluma kazandırmak için eğitim vermekle görevlendirilmiş kişi olduğun halde yürümeden yok etmek düşünce hakkını nereden bulduğunu söyler misin?

Ben, bulunduğun Milli Eğitim Müdürü olsaydım, anında seni görevden alırdım..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..