Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '07

 
Kategori
Futbol
 

Milli maç, milli kavgaya doğru gidiyor!

Milli maç, milli kavgaya doğru gidiyor!
 

Emre çok eleştirildiği için, el kol hareketi yapıyor! Kime yapıyor? Basın tribününe!

Sevgili Emre, çok eleştirile bilirsin! Ağır eleştirile bilirsin! Ancak ne olursa olsun, bu hareketi yapmamalıydın! Bugünde açıklama yapmış, ben bütün basın tribününe değil, orada birine yaptım!

Oda kim olduğunu biliyor demiş ve diğer basın mensuplarından özür dilemiş!

Emre Belözoğlu basın tribününe yaptığı hareketin, bir kişiye karşı yapıldığını savunmuş!

Milli oyuncu yazılı açıklamasında, "Bugüne kadar ve özellikle yurt dışındaki haklı mücadelemde beni yalnız bırakmayan ve desteğini esirgemeyen çok değerli spor basınına, Türkiye Spor Yazarları Derneği (TSYD) yönetim kadrosu ve üyelerine, spor yazarlarına böyle bir davranış içinde bulunmam söz konusu bile olamaz. Böyle bir yanlış anlaşılmadan dolayı çok özür dilerim" demiş.” milliyet.com.tr”

Peki ya Emre yaptığı hareketin ne anlama geldiğini biliyor mu?

Tribünleri dolduran onca insanla birlikte, evlerinde eşleriyle, çocuklarıyla milli maç izleyen aileleri ne kadar üzdüğünü biliyor mu?

Dün maç sonrası Emre’nin yaptığı el kol hareketinin nedenlerini yazmıştım!

Doğru bulmadığımı ancak bu davranışın bir tepki olduğunu söylemiştim!

Şimdi basında ciddi bir Emre furyası dönmeye başladı ve Emre’nin yaptığı hareketin aslında Mehmet Demirkol’a yapıldığı söylendi!

Milli takımın hem Malta hem de İnönü’deki maçını tribünde izledim.

Fatih Terim’e gösterilen tepkinin abartılı olduğunu, Fatih Hoca’nın "Ders almam, veririm" sözünün haklılığını da dün Macaristan maçı öncesinde yazmıştım.

Erken eleştirilerin takımı nasıl gerdiğini sahada Emre’nin yaptığı haraketle gördük.

İkinci yarıda sahaya çıkıp takımı ateşleyen Belözoğlu kalitesini dosta düşmana gösterdi.

İlk golü attırdıktan sonra da basın tribününe dönüp kol hareketi yaptı.

Bu hareketi kime yaptığının anlaşılmadığını yazıyor gazeteler.

Oysa o kadar belliydi ki hareketin adresi; başta Milliyet yazarı Mehmet Demirkol olmak üzere tüm spor basınıydı. Çünkü Mehmet Demirkol, Emre için maçtan bir gün önce; "Güvenilmez bir oyuncu, gün geçtikçe sıradan bir futbolcu oluyor" diye yazmış, milli takımın Emre’siz kurulması gerektiğini söylemişti.

Şimdi spor basını Emre’nin hareketini abartılı buluyor.

Ben de en çok buna şaşıyorum; eleştiriyi abartanların Emre’nin hareketini abartılı bulmasına...

CENGİZ SEMERCİOĞLU - HÜRRİYET

Resim: haber Türk.com.tr

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..