Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Milli piyango bileti:)

Milli piyango bileti:)
 

Merhaba arkadaşlar.

Yeni bir yıla girdik değil mi? 2003 yılının size ve sevdiklerinize

Sağlık, mutluluk ve neşe getirmesi dileğiyle. Ne diyorum ben ya. 5 sene önce yazdığım yıl başı mesajını şimdi yazıyorum he. Af edersiniz. Eee nasıl başlasam. Bir daha deneyeyim.

8 güzel bir rakamdır. Şimdi 8 güzel dedim ya, Beşiktaşlı arkadaşlarım sakın yanlış anlamasınlar. Efenim, bu 8 2’nin küpüdür. Sonracığıma bu 8, 8 köşedir. Bir de TV’8 var. 2008, TV’8 nin yılı olurmuş.

Buradan tüm arkadaşlarıma selam ve sevgilerimi gönderiyorum.

Herkese mutlu seneler.

Dipnot : Arkadaşlar rica etsem Üsküdar'dan aldığım piyangoya bakar mısınız, amorti tutmuş mu? Ben de milli piyango listesi yok da...

Serdar Pakırel

 
Toplam blog
: 7
: 560
Kayıt tarihi
: 31.12.06
 
 

Yazdıklarımı daha çok kişi okusun diye Milliyet blogu seçtim.Hayal etmeyi ve üretmeyi seviyorum. Öze..