Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Milli Piyango sayfasında skandal: 31 Aralık 2009 sonuçlarına göre bilgi veriyor

Milli Piyango sayfasında skandal: 31 Aralık 2009 sonuçlarına göre bilgi veriyor
 

Yılbaşı gecesi saat 2 sıralarında eve geldikten sonra biletime bir şey çıkmış mı diye merak edip Milli Piyango sayfasına girdim. www.millipiyango.gov.tr adresi çok kolay açıldı. Eski yıllarda yılbaşı gecesi bir kilitlenir erişmek çok zor olurdu. Erişimin hızlı olması nedeniyle Milli Piyango’yu takdir edip biletlerine baktım. Bir amorti vardı, diğer iki biletimde bir şey olmadığı için ayırdım. Bir de listeden kontrol etmek için tam listeyi açınca büyük ikramiye olarak 30 Milyonu gördüm ve o zaman sayfanın başında yazan 31 Aralık 2009 tarihini farkettim. Farketmesem belki de ikramiye çıkmış biletlerimi atacaktım, ya da olmadığı halde ikramiye çıktı diye boşu boşuna sevinecektim. 

1 Ocak 2011 günü Milli Piyango ana sayfasına gece yapılan çekiliş sonuçları yerine bir yıl öncesinin sonuçları yayımlanıyor. Bu yazıyı yazdığım 03:05 sıralarında hala o eski sonuçlara göre bilgi veriyor. Tarihi farketmeyen kimbilir kaç kişi biletini attı, kimbilir kaç kişi boşu boşuna sevindi. 

Milii Piyango’nun bu hatasının bedeli çok ağır olabilir. Bu küçük bir hata değildir, bir skandaldır, bir rezalettir. 

Pazartesi izleyeceğiz, bakalım kimler görevden alınacak? 

Ankara, 1 Ocak 2011 03:05 

Blognot: Milli Piyango sayfasındaki hata saat 03:08'de farkedilince 31 Aralık 2009 çekilişinin bulunduğu sayfa devre dışı bırakıldı. Ancak 31 Aralık 2010 sonuçları henüz sorgulanamıyor. 

Ankara, 1 Ocak 2011 03:14 

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..