Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Milli Piyango talihlisi Berlin'den

Milli Piyango talihlisi Berlin'den
 

Yeni yılın ilk günü, gazetemiz Milliyet’in baş sayfasında ve sekiz sütuna atılmış şöyle bir başlık görürseniz sakın şaşırmayın:

“2008’in ilk talihlisi Milliyet Blog’tan!”

Altında da benim resmim tabii… Elimde biletle poz vermişim Çiğdem Bağrıaçık’a… Münir Bağrıaçık da (Milliyet Berlin muhabirleri) benimle söyleşi yaparak tüm diğer gazeteleri atlatmış ve bombasını da patlatmış. Alt başlık da şöyle:

“Büyük ikramiyenin talihlisi Berlin’den!”

Habere bakın siz!

“Milli Piyangonun yılbaşı çekilişinde en büyük ikramiyeyi Milliyet Blog yazarlarından Ümit Culduz kazandı. Ablası Alev Meisel Hanım’ın(Blog yazarıdır kendisi) teee İzmirlerden gönderdiği bileti kaybetmeden saklama başarısı gösteren Ümit Culduz, ‘Paranın ne önemi var? Gerekli olan hayatı paylaşmaktır’ dedi.”

Nasıl? Çok sevinirsiniz değil mi? Eee, dile kolay, yirmi beş milyon bu! Ne mi yaparım? Güzel bir soru. Açıkça belirteyim ki benim için önce blog yazarı arkadaşlarım gelir.

Düşünün bir kere… Aylarca bu güzel sitede yazılar yazmışız… Bize “Ne yapıyorsunuz?” diye sorduklarında, hep bir ağızdan “Bizler burada yazılarımızı, düşüncelerimizi, keder ve sevinçlerimizi paylaşıyoruz” demişiz.

E tabii ben de şey değilim yani! Ben de gözümü kırpmadan paylaşırım blog yazarı arkadaşlarımla… Yirmi beş milyonun sevincini!

Gelelim para işine, yani yirmi beş milyona. Bu paranın dörtte biri ablam Alev Meisel Hanım’ın. Bileti uğurlu elleriyle çeken o! Eniştem Robert Meisel’in eline tutuşturarak teee Berlinlere gönderen de o!

Biliyorum bu parayla ne yapacağını zaten. İzmir ve çevre illerde tek bir sokak tüylüsü bırakmaz ve bir çiftlikte yaşatır onları.

Valla açıkça söyleyeyim benim de niyetim pek farklı değil. Tüylülerin yanı sıra sokaklarda yalın ayak, başıkabak dolaşan “denizyıldızları” var. “Balici” diyorlar onlara. Hani şöyle üç-beş tanesini topluma kazandırmaktır tüm hayalim. “Paylaşım” denince, bunu anlıyorum ben!

Bu kadar para, başka ne işe yarar ki zaten?

İşte bu vesileyle efendim… Tüm Milliyet Blog camiasının… Kaleme kâğıda sevdalı üyelerinin… Kahrımızı çeken değerli editörlerimizin yeni yılını kutlar, sağlık ve mutluluk dolu uzun seneler dilerim.

Barış ve huzur eksik olmasın güzel ülkemden.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..