Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
1376
 

Milli Piyango yılbaşı büyük ikramiyesi bana çıkacak

Milli Piyango yılbaşı büyük ikramiyesi bana çıkacak
 

Büyük ikramiye bana çıkacak:)


Bilet almak için ofisten ayrıldığımdan beridir biliyorum. Buradan Milli Piyango yetkililerine de sesleniyorum: “Bu yıl büyük ikramiye bana çıkacak, çekilişe bile gerek yok”.

Bilet almadan yapılması gerekenleri yaptım. Biletlerimi de ondan sonra aldım. Zaten tanıdıklarımı da uyarıyorum, “boşuna bilet almayın ya da en azından büyük ikramiye umudu ile almayın” diyorum. Haliyle bu da son birkaç yazımdan birisi oluyor. Eğer yeni yılda yazmayı tamamen bırakırsam bilin ki bu söylediklerimin teyididir.

Muhtemelen bunun ya da bunu bilmemin imkânsız olduğunu düşünüyorsunuz. Haklısınız bilemem elbette, ancak hissedebilirim değil mi? Bu yıl büyük ikramiye bana çıkacak. Hiç şüphem yok.

Ben sizin yerinizde olsam bugünden kendime bir pay almanın yolunu arardım…

İş arkadaşlarımdan birisi ile konuşurken bana “ikramiye bana çıksın söz sana bir otomobil alacağım” dedi. Üstelik de iyi bir tutar ayırdı benim için. Doğrusu ya sevindim desem yalan olur! Çünkü bu hareketi karşılığı hiç istemesem de ben de kendisine benzer bir jest yapmak zorunda kaldım ve eşdeğer bir otomobil sözü verdim. Bu durumdan elbette o kazançlı çıktı. Çünkü dediğim gibi ikramiye bana çıkacak. Ve ben de ona bir otomobil almak zorunda kalacağım.

Bununla kalsa iyiydi ama kalmadı. Bir başka arkadaşım da “eşimle konuştuk ikramiye bize çıkarsa ciddi bir bölümünü eşe dosta dağıtacağız. Söz sana da bir ev alacağım” dedi. Demesin diye sözünü kesmeye çalıştım ama yapamadım. Haliyle boynumuza borç oldu, ona da bir ev alacağız. Çıkan ikramiyenin bir bölümü gitti böylece.

Aslında böylesi gösterilere hiç gerek yok ama engel olamadım ki? Almasak da olmayacak, mecburen alacağız artık. O yüzden sakın siz de “sana çıkmaz da bana çıkarsa söz sana da bir pay vereceğim” falan demeyin. İkramiye gerçekten çok büyük, bu yüzden daha fazla jesti benim yüreğim kaldırmaz. Böyle büyük paralar ile paylaşım kelimesinin aynı cümlede kullanılması insan bünyesine zarar verebilir.

Şimdi ben o arkadaşlarıma buradan seslensem ve vaatlerinden vazgeçmelerini istesem, acaba başarabilir miyim? Sanmam, onlar da bana çıkacağını anladılar sanırım.

Önceki yıllarda da böyle iddialarım olmuştu. Yine inanarak dile getiriyordum iddialarımı ama bu defa durum farklı. Önceki yıllardan farklı olarak bu defa gidip Milli Piyango bileti aldım. Sanırım önceki yıllarda eksiğim buydu! Bunu da bu arkadaşlar biliyor.

Latife bir yana, iyi ki böylesi duyarlı dostlarım var! İkramiye kazanma şansım şimdiden tam üç katına çıkmış durumda.

Bir de işin dramatik tarafı var. İkramiye çıktığında insanın ne kadar dostu varsa etrafına toplanıyor. Lafımız yok; dost bu, kötü günde gelenler iyi günde de elbet gelecek. Gelmese de ikramiye çıkan kişi onlara gidecek. Siz bekler ya da gider misiniz bilemem ama ben kötü gün dostlarım olmadan güzel bir ömür geçiremem.

İkramiye büyük nasılsa; işte buradan sesleniyorum: “eğer ikramiye bana çıkarsa, kötü günümde yanımda olan tüm dostlarımı yanıma bekliyorum!”.

...

Eğer dostlarım da benim yaptığımı yaparsa gerçekten dediğim gibi “ikramiye kazanma şansım birkaç kart daha artmış olacak!

Belki birkaç kat da sizler arttırırsınız...

Olmaz mı?

Yoksa siz de benim gibi jest yapmayı sevmiyor musunuz?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ne varsa eskilerde var zaten. Ben de acizene (onluk seri) biletlerime çıkacak ikramiyeyi mevcut üye sayısı olan 6326'ya bölüştüreceğim. Kişi başına 1188 lira falan düşüyor. Ne var ki şimdiye kadar kimse bana biletinden bir şey vaat etmiş değil. Bu işin altından nasıl kalkacağız, bilmiyorum. Mevlam neylerse güzel eyler, bekleyip göreceğiz:) Selamlar.

Ümit Culduz  
 30.12.2010 3:39
Cevap :
Ümit Bey, parayı nasıl bölüştüreceğim diye boşuna endişelenmeyin . Dediğim gibi zaten bana çıkacak ikramiye. :) Siz yaptığınız taksimden sonra ikramiyeme ortak oldunuz haliyle. Başka ortak olan çıkmadığına göre de, görünen o ki aslan payını siz alacaksınız. :) Uzun bir aradan sonra buluşmak güzeldi doğrusu. Haklısınız, Mevlam neylerse güzel eyler! İnşallah paylaşımda görüşmek dileğiyle:)  30.12.2010 13:09
 

Büyük ikramiye bize çıkacak!!! Boşuna aldın bileti!!

Ahmet Balcı 
 27.12.2010 23:19
Cevap :
Numaranız benim çeyrek biletlerden biriyle aynı ise size de çıkar. Yoksa bana çıkandan size bir pay çıkar mı bakacağız. :)  27.12.2010 23:24
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 158
Toplam yorum
: 792
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 2432
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Anadolu benim, ben de Anadolu'nun canıyım!   ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster