Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '09

 
Kategori
Spor
 

Milli Takım'da Türk olmak

Milli Takım'da Türk olmak
 

Aurelio ve diğerleri


Sabahleyin ard arda hem Galatasaray hem de fenerbahçe sözleşmesi biten yıldızlarına imza attırdı. Fenerbahçe Roberto Carlos ve Alex ile sözleşme yenilerken Galatasaray Servet, Hakan Balta ve Semih Kaya ile sözleşme imzaladı. Dikkatime giden ise şu oldu. Brezilya Milli Takımında forma şansı bulamayan futbolcuların Türkiye Milli Takımına karşı bir ilgileri var. Eskiden bu yoktu ve olamazdı da. Aurelio'nun Türk olmasıyla başladı bu serüven ve Nobre ile Vederson ile devam etti. Nobre'nin Fatih terim'den haber beklediğini sanırım bilmeyen yok. Bugünde gördüm ki Lincoln ve Alex'e de aynı soru soruldu. Türkiye 1-2 tane yabancı kabul eder ama böyle her Brezilyalı'nın Türk olup da milli takımda oynaması gerçekten kötü ve hayal değil. Alex'e sorulan cevaba kapıyı açık bıraktı keza Lincoln'de öyle. O zaman Aurelio, Nobre, Wederson, Alex, Lincoln'ü milli takıma alalım dünya kupasını kaldıralım. Kim inanır buna. Daha geleli 2 sene olmamış Lincoln'e bu soruyu sormak ne derece doğru o da tartışılır. Lincoln'ün düzenlediği toplantıya da değinmeden geçemeyeceğim. Basının kendisine çok yüklendiğini düşünüp basın toplantısı yapmaya karar vermiş. İlk defa görüyorum böyle bir şey ama yadırgamadım yanlış anlamasın sadece ilginç oldu. Türkiye'de hangi oyuncu daha önce basın toplantısı düzenleyip basına isyan etti hatırlamıyorum. Kendini beğenmiş değilim diyen Lincoln'e katılmadan da olmaz diye düşündüm. Bizim basın acımasız, insafsız ama sanırım bunu daha öğrenememiş. Bu arada yarın ki maçta Konyaspor'a başarılar dilerim.
Sorularınızı ve mesajlarınızı bekliyorum,

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..