Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '06

 
Kategori
Futbol
 

Milli Takım

Şu ana kadar çeşitli konularda yazdığım yazılardan en çok spor alanında yazdığım'TÜRK GİBİ'yazısı okunmuş. Bu da Türkler'in spordan başka şeylerle ilgilenmediğini gösteriyor galiba. O zaman bizde spor yazarız.

Çarşamba günü oynanan Malta-Türkiye maçında ki Milli Takım'ımızı hiç beğenmedim. Daha doğrusu ilkeleri ile bildiğimiz Fatih Terim'in bu hataları nasıl yaptığını anlayamadım. Benim Fatih Terim'e yakıştıramadığım en büyük olay onun zamanında milli takımda yabancı bir oyuncunun oynaması; bunu en son kabul edecek kişinin Fatih Terim olması gerekirken rüyamda görsem inanmayacağım olay gerçekleşiyor ve mili takımda bir yabancı oynuyor. Şimdi kimse bana kalkıp adamın Türk vatandaşı olduğunu söylemesin. Niçin Türk vatandaşı olduğunu herkes biliyor. Yarın başka bir takıma gidip diğer Türk vatandaşlığına geçen yabancılar gibi ülkemize adım atmayacak (Didier Six,Kovaçeviç......gibi) Eğer bu takım Aurello ile başarılı olacaksa hiç olmasın daha iyi. Onun yerine bir Türk oyuncusunun olmasını yeğlerim. Ben Fatih Terim'in yerinde olsam ne kadar hata yaparsa yapsın hatta Avrupa Şampiyonası'na gitmemize engel olacak hatalar yapsın yine de Türk oyuncu tercih ederdim. Hiç değilse hata yapa yapa tecrübe kazanacak, uzun yıllar oynayacak bir oyuncu kazanırdım. Benim tanıdığım eski Fatih Terim de bunu yapardı. Ama bazı kişilere kendini ispatlamak için inanılmaz tavizler veriyor ve hatalar yapıyor. Korkarım ki bu hataları ve tavizleri Fatih Terim'in dördüncü denemesinde (1.Firorentina2.Milan3.Galatasaray) bitişi olacak.

Tek yaptığı doğru harekette Hakan Şükür'ü oynatmasıydı. Aurello'lu bu takımla ve bu oyunla gideceksek hiç gitmeyelim daha iyi.

 
Toplam blog
: 12
: 723
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Lise mezunu, memur; siyasete, spora, sanata düşkün birisiyim...