Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

22 Ocak '08

 
Kategori
Futbol
 

Milli takım

Milli takım
 

Kırmızı - Beyaz


Avrupa Şampiyonası öncesi Milli Takım için hazırlanan turkuaz renkli formalar daha görücüye çıkmadan, tartışma konusu oldu. Ay yıldızlı formadaki renk değişikliğine sizler nasıl bakıyorsunuz?

MİLLİ Takım formasındaki renk değişikliği benim içime pek sinmedi açıkçası. Düşünüyorum evet olabilir diyorum kendi kendime. Sonuçta bu bir oyun ve oynayanların üzerlerindeki formanın renginin pek bir önemi yok. Fakat turkuaz formaları görünce bu düşüncelerimden vazgeçiveriyorum. Beyaz üzerine göğüsteki ay yıldızlı formanın güzelliği hiç bir şekilde tarif edilemez. Kırmızı formalarımızda aynı güzellikteydi. Bu formaların verdiği zevkten sonra, turkuaz forma bana çok ters geldi açıkçası.

En güzel forma beyaz ve kırmızı formaydı. Almanlar yeşil, Hollandalılar portakal rengi, İtalyanlar da mavi giyiyormuş. Olabilir giysinler. Bundan bize ne. Türk Milli Takımı’nın bir simgesidir ay yıldız ve kırmızı beyaz. Böyle şeyleri tartışmak bile güzel değil. Bizim klasik bir formamız vardı. Son yıllarda maalesef onu unutturdular.Ben vazgeçtim arkadaş… Beyaz formalar değişmemeli.

Turkuaz renkli forma bizi çağrıştırmaz. Onu sahada gören Türkler bile takımlarını tanımaz. Bu işte sponsorların parmağı olduğunu duydum. Sponsorların oyuncağı olmamalıyız. Onlar istedi diye her şeyden ödün vermemeliyiz. İki çift forma ve eşofman yapacaklar ve bunları satacaklar diye kırmızı beyaz renklerden vazgeçilemez.

Bence bu iş başlamadan bitirilmelidir. Kırmızı beyazla özdeşleşmiş milli ruhumuzun renginin değişmesini içim almadı almıyor. Benim gibi düşünen bir çok kişi olduğunu tahmin ediyorum. Aynı görüşte olanlar futbol federasyonuna e-mail atarak tepkilerini belli edebilirler.

Ne yapayım ben kırmızı beyaz aşığıyım.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..