Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '13

 
Kategori
Projeler
 

Milli tank, tüfek, helikopter, uçak, füze masalı

Milli tank, tüfek, helikopter, uçak, füze masalı
 

Her gün haberlerde milli tank, milli füze, milli uçak vb. haberleri veriliyor.

Haberlerin ortak yönü yeni askeri araçlarını hepsinin prototipinin geliştirildiği ve seri üretime ise 2014, 2015 ya da 20120’de başlanacağı şeklinde anlatılıyor.

Niçin prototipi geliştirilen askeri araçlarsa seri üretime hızlı bir şekilde geçilmiyor ?

Çünkü alt yapı ve seri üretim için gerekli olan hammaddenin ithal edilmesi gerekiyor.

Çünkü seri üretim ve adı milli olsa da araçların motorlarının yurt dışından getirilmesi gerekiyor.

Çünkü araçların yazılımlarının ve otomatik kontrol bölümlerinin ithal edilmesi gerekiyor.

Çünkü 2014’ten sonrası için tarih verilecek ki 2014 seçimlerinde seçim malzemesi olarak kullanılabilsin.

Çünkü ben bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak milli tankımızın, helikopterimizin, uçağımızın füzemizin seri olarak üretilebileceğine inanmıyorum.

Çünkü  güzel memleketimde biriler milli tank tüfek diye çıksa ortalığa seslense bile birileri bu sesi kısar ve asla ve asla bu tip askeri silah ve araçlar üretilemez, adama ürettirmezler.

Yaşadığımız süreç içinde hep birlikte göreceğiz.

Gavurun Patriot (Vatansever) füze sistemleri ile korunan bir ülkede milli silah boş vatanseverlik nutuklarından öte gidemez.

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..