Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet: blog: ben

Milliyet: blog: ben
 

Yazmak beni rahatlatıyor, bir tür terapi.

Blog yazarı olmak? Kendime hiç yazar gözü ile bakmadım.

Ben bu sayfayı mahalleme, okuluma, arkadaşlarıma benzetirim. Yazdıklarım sohbet, paylaşım, fikir alış verişi olarak görüyorum.

Milliyet' te yazmak bana göre ayrıcalık. Ayrıcalık derken. Gerçekten kaliteli bir sayfa. Şiir yazdığım siteler var, üyeleri neti farklı amaç ve araç olarak kullanıyorlar, bu beni rahatsız ediyor. Kendimi burada evimde gibi rahat hissediyorum.

Çoğu sitelerde blogları tüketiciler için ufak harflerle okumayacak şekilde yazılmış uyarı yazısı gibi görüyorum.

Blog yazarı olmak köşe yazarı olmaktan daha iyi.Köşe yazarları patronlarının görüşleri doğrultusunda yazar. Biz blogerler bağımsız yazıyoruz :) Birde Editörler olmasa. Editör değil lisedeki edebiyat öğretmenim her biri...

Bu sayfada yazıları ile tanıdığım gönül dostları edindim. Her birine sevgilerimi gönderiyorum.

Yazmak, okumak, ikiside güzel.

Hiç yazmamış olanlar. Ben yazamam diyenler. Gelin. Bir kez yazın. Daha sonra yazmaktan vaz geçmezsiniz.

Tüm gazete sayfalarında, tüm bloglarda, ülkem için güzelliklerin yazıldığını görmek dileği ile. SEVGİLER.

 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..