Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Milliyet' çilik

Milliyet' çilik
 

Atatürkçü düşünceyle büyüdüm. Ailemden Atatürk’ü neden sevmem gerektiği anlatıldı bana. Birçoğumuzda neden sevdiğimizi zaten biliyoruz. Aslında meselenin özü de, sözü de bura da değil!

Dün 18 Mart’tı ve Çanakkale’de çok da anlamlı bir kutlama vardı. Protokolün birçoğu da ordaydı. Ya da bir kısmı demek çok daha anlamlı olacak. İsterdim ki iktidarıyla, muhalefetiyle, hatta 550 milletvekilimizle orda hazır bulunalım!

Ama ne büyük talihsizlik ki, biz Türk Ulusu olarak bazı şeyleri karıştırıyoruz.

İşle, aşkı

Dostlukla, ticareti

Doğruyla, yanlışı

Ulus olarak milli değerlerimizi

Karıştırdığımız gibi!

Yazımı okuyan birçok insan beklide düşünecek, galiba bu insan aşırı milliyetçi.

Böyle düşünenlere iki cevap verebilirim;

Evet, milliyetçiyim, Hayır, milliyetçi değilim!

Evet milliyetçiyim;

Çocukluk yıllarımda, babamın dedesi ile kısa sürede olsa aynı hayatı paylaşma şansım oldu.” ALLAH rahmet etsin “

Anlatırdı, ben 5 sene askerlik yaptım olum derdi.

Tabi o zamanlar askerlik ve 5 sene ne ifade ederdi pek de anlamamıştım. Neden savaş etme ihtiyacı duymuşlardı acaba,

Ya da dedem neden “M.KEMAL ATATÜRKÜ” anlata, anlata bitiremiyordu, neden “Türkiye bölünmez bir bütün”dür diyordu.

Büyüyüp okul çağlarına geldiğimde;

Dedemin neden esir düştüğünü, neden 5 sene askerlik yaptığını, neden savaşma gereği duyduklarını, “M.KEMAL ATATÜRK” neden bu kadar önemliydi, Türkiye bölünmez bir bütündür le ne demek istediğini, bunların hepsini çok daha iyi anlamaya başladım.

Evet, ben anladım!

Ama sadece benim anlamam yetmiyor ki!

Türkiye Cumhuriyeti’nde yaşayan yetmiş milyon nüfusun anlaması da gerekmez mi?

( sözüm anlayana değil, durumun ciddiyetini idrak edemeyene )

Unutmayalım ki, hepimizin Ataları bu topraklarda canla başla mücadele verdi,

Birileri aklımızı karıştırmaya çalışıyor!

Önce sağcı, solcu çıktı bu ülkede, yıllarca arkadaş, dost olan, kapı komşu olan, aynı iş yerinde çalışan insanlar birbirlerini vurdular, dövdüler,

Sonra doğu ve güney doğuda PKK terör örgütünü başımıza musallat ettiler

Arkasında birilerine sen Lazsın, sen Çerkezsin, sen alevisin, sen Kürtsün, sen Sünni sin dediler

Son gündem konumuz Kürt devleti, ermeni soykırımı

Yaşadığımız topraklarda bölünmezliğimizi, bölmeye çalışıyorlar.

Hayır, ben milliyetçi değilim; Çünkü ben Türküm,

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

Resim: www.turkdirilisi.org

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..