Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog, ''İzmir Cephesi'' çöktü mü?..

Milliyet Blog, ''İzmir Cephesi'' çöktü mü?..
 

Quo vadis ?..


İzmir, Ege'nin İncisi...

İzmir, güneşin doğduğu ve battığı yer...

İzmir, Türkiye'nin çağdaş yüzü...

İzmir'i, Ege'yi görmeden terk-i Dünya edenlere acırım...

Atatürk'ümüzün en çok sevdiği il !..

Kurtuluş Savaşımızın Gazi kenti...

Hasan Tahsin'in şehit olduğu kent...

Edebiyatımızın, kalbinin attığı yer...

Halid Ziya Uşaklıgil'in...

Reşat Nuri'lerin...

Hüseyin Rahmi'lerin..

Çalıkuşu' larının yuvası...

Sanatın beşiği...

İlk kez, Milliyet Blog Ormanının kurulduğu  şehirdir burası !..

İzmir,Batı'ya açılan büyük bir pencere...

Âşıkların,Yalı Çapkınlarının, Martıların özgürlüğü tattığı şehir..

Aydının,özgürlükle,sanatla kucaklaştığı kent !..

.......

İyi de...

İzmirli blog yazarları nerede ?..

Yedi yıl önce MB'de tanıdığım ve çok sevdiğim, dolu dolu yazan İzmirli yazarlarımızın çoğu burada yok !..

Saydım... Yazmayı bırakan...Hatta MB'de okuyup yorum yazmayı da terkeden İzmirli yazar sayımız yirmiyi geçmiş...

Yazık !..Yirmi kişi birden kayıp ilanlarında...

Hepsi de aktif yazarken...

Hem de İzmirli...

Üretken kentin insanları...Aydınları !..Vatan sizden hizmet bekler...

Şimdi, benim tanımadığım; ama burada yazan İzmirli yazarlar,'' Biz varız !..'' diyebilirler...

Haklılar...

Ama ben,

Milliyet Blog İzmir Toplantılarına aksatmadan koşup gelen aktif yazan yazarları tanıyorum...

Ve onları kastediyorum...

Umulmayan bu kaçışı düşünüyorum...

Onlar, düşünceleriyle MB'ye çok hizmet etmişlerdi...

Muzaffer Cellek üstadımızın da bu ' çöküş ' konusunda  söyleyeceği çok şey vardır.

MB toplantı organizasyonlarımızın pîri-üstadı olan sevgili İlyas Bayram da ortalarda görünmüyor...

İzmir ekibinden olup da burada yazmayı bırakan aydın yazarlarımızdan en az yirmi kişinin adı aklımda...

Tek tek yazmayacağım...

İstanbulu, Frengistanı gezdim, İzmir'e geldim... 

Çok insanlar tanıdım,gördüm...

İstanbulda, Sema Şener, bir ıslıkta 40 yazarı toplayabiliyor...

Helâl olsun...

İzmir rehavette...

Sanki, Ankara da öyle gibi...

Arif Öğütçü gayret ederse toplanabiliyor hemşehrilerim..

Yoksa YOK !..

Ama...

Ankaralılar gümbür gümbür yazıyorlar...

İstanbullular da harıl harıl yazıyorlar...

Yazarların dayanışmalarının, buluşmalarının zaafiyeti, kimin umurunda ?..

Benim umurumda efendim...

Yazma erdeminin kutsiyeti adına...

Okumanın güzelliği adına...

Ülkenin içinde bulunduğu ortam adına...

 Özgür düşüncenin ülke gerçekleriyle harmanlanması adına...

........

Rahmetlik Mustafa Mumcu hayatta olsaydı çok üzülürdü bu duruma...

Kendisini rahmetle anıyorum..

Aydın şehir dediğimiz ve övündüğümüz İzmirimiz daha çok yazar üretmesi gerekirken...

İzmirli, Egeli yazarların bu yorgunluğu neden?..

Halâ yazan, üreten İzmirli dostları biliyorum...

Yazar sayımız artması gerekirken bu kayıplar neden?..

Yorulmaların nedeni kalemlerde metal eskimesi mi var !..

Geçici yazma iştihası mı kaçtı?..

Şimdi, '' biz çalışıyoruz, hocam!..Senin gibi emekli olup yan gelip yatmıyoruz!..Zamanımız yok !..'' diyenler olabilir.

Onlar,benim günde sekiz  saat çalıştığımı bilmezler :)

Eskiden,günde 12 saat çalışırken daha fazla yazıyordum...

Yazmak da çalışmak değil midir?..

........

Neyse...boş verelim!..

Ego rehaveti mi ?..

'' Laf olsun; torba dolsun '' konuları varken...

Buna ne gerek, Sayın Selek!..

Senin de neslin tükenmiş sanırım :)

MB Yönetimi ne düşünür bilemem; ama '' Neden böyle oluyor ?..'' demenin tam zamanı sanırım ...

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..