Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '10

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
875
 

Milliyet Blog, Dostluk ve Sosyal Kadın Olmak Üzerine

Milliyet Blog, Dostluk ve Sosyal Kadın Olmak Üzerine
 

Aman Tanrım, ben ne sosyal kadınım!

Bir etkinlikten bir etkinliğe, bir toplantıdan bir toplantıya…

12 Yıllık kadim dostlarımla yaşadığım cumartesi keyfini kısa keserek, sohbetin en koyulaştığı o akşam saatlerinde biraz suçlu, biraz muzip, onlarla vedalaşmak zorunda kaldım.

Kızanlar, sitem edenler oldu.

”O toplantıyı bugüne denk getirmek zorunda mıydın?” diye hesap soranlar oldu…

”Yetti artık senin bu sosyal kadınlığın, yok tiyatro, yok sinema, yok fasıl, yok seyahat, yok entel, dantel toplantılar…

Farkında mısın? Bizi ihmal ediyorsun! Ne o yahu, 3 gündür tanıdığın insanları bize tercih ediyorsun!” diye suçlayanlar oldu…

Kaptım kabanımı çıktım dışarıya. “Aldırmadım” dersem yalan olur…

Çok aldırdım, çok etkilendim, kendimi paylaşılmaz, hattâ biraz da megaloman hissettim…

Azıcık şımararak yanlarından ayrılırken, itiraf edeyim; aklım ve yüreğim servis edilmek üzere bekleyen biralarda,( ayyy pardon!) onlarla muhabbette kalmıştı…

Neyse, şaka bir yana…

Sevgili Beran, MB vesilesiyle tanıştığımız arkadaşlardan H.Hüseyin Dulun’un “Müzik Mutfağı” adlı mekânında buluşmak üzere mini bir organizasyon düzenlemişti.

Meltem Mahallesi’nde, Meltem Balıkevi’nin hemen arkasındaki Asya Sitesi’nin içindeki“Müzik Mutfağı”nı bulmam hiç zor olmadı ve Sevgili Dulun beni, her zamanki naif ve beyefendi tavrıyla, restoranının kapısında karşıladı.

Gelelim kimler vardı kısmına...

Kimler yoktu ki; O samimi ve hoş yazılarından tanıdığım aynı zamanda meslektaşım olan zarif hanımefendi Nur Eşmeli ve eşi…

En çok siyasi ve ciddi yazılarıyla tanıdığımız, sözüne, sohbetine doyum olunmayan, ağırbaşlı, beyefendi, hümanist kimliğiyle, ama son zamanlarda yağmurdan esinlenip sabahın yedisinde duygusallaşıp, klavyeye sarılan halleriyle Sevgili Nihat Yıldız ve eşi…

Kendisi genç, gönlü genç, güler yüzlü, hayata dair yazdığı samimi yazılarda en çok sevgiyi, hoşgörüyü işleyen, haklı olarak; “Neden halâ güvenilir blogger değilim?” serzenişiyle geceye renk katan, Sevgili Yurdagül Alkan

Yaklaşık 1,5 yıl önce kendisiyle tanışmak mutluluğunu yaşadığım, enfes Türkçesiyle, kuvvetli kalemiyle, sisteme, Antalya’ya, gündelik yaşama, ilişkilere dair , duygusal, nitelikli, zengin içerikli yazılar yazan, kendisini büyük bir zevkle takip ettiğim sevgili dostum Tülin Aksoy

Fazla söze gerek yok, onu sadece MB değil, internet dünyası tanıyor; güzel, alımlı, ciddi, bir o kadar şakacı, espritüel, tanıdığım en hoş ekonomist ve hattâ P.b.c.m.n Blogcusu/ Beran Uzer…

İnsana huzur ve rahatlık veren atmosferiyle, fonda çalınan klasik müzik seçkileriyle, çok lezzetli ve son derece ekonomik yemekleri, bilhassa yakışıklı ve becerikli servis elemanıyla mekânında bu buluşmaya vesile olan sevgili H. Hüseyin Dulun…

Ve bana göre gecenin sürprizi Ufuk Kesici ve sevgili eşi…

Açıkçası, sivri diliyle, hakarete varan yorum ve eleştirileriyle, bilhassa bayan bloggerlere nezaketten uzak ve küçümseyen yaklaşımlarıyla kendisi hakkında olumsuz bir önyargım vardı ve doğrusu kendisiyle tanışmak aklımdan bile geçmezdi...

Önyargılı olmanın yanlış bir durum olduğunu bilirim, yine de zaman zaman kendimi bu yanlışı tekrarlarken bulurum…

Zorunlu olarak başka bir organizasyonda bulunması gereğiyle aramıza katılamayan sevgili Hasan Kuyucak’ın deyişiyle, sanalizmin oluşturduğu olumsuz bir ön yargıymış benimki gerçekten de…

O yüzden belki de, önce tedbirle takip ettim Ufuk Bey’i, söylediklerini, tavırlarını…

Şaşırdım; Blogta görünen kimliğiyle, gerçek kimliği pek örtüşmüyordu Ufuk Kesici’nin…

Gerçi, kışkırıcı, muhalif sözlerini, küfürlerini ve de sık sık ağzından kaçırdığı “Karılar…ulan…geçiririm” mealindeki ifadelerini sevimliliğine binaen duymazdan geldik ya neyse :)

Ayrıca, özel isimlere gelen ekler, iyelik ve yapım ekleri konusunda bize yaptığı açıklamalarla, eğitici kimliğini de ortaya koydu Kesici…

(Bu arada haberi olsun, 25 yıldır evli olduğu zarif, hoş ve de sempatik eşini, kendisine olan sabrı ve tevekkülü için iki defa kutladım…Vallahi! :)

Neyse, sözün kısası, son durumda tesbitim şu ki; Çılgındı Ufuk Bey, ama sevimli, sıcak ve de matraktı

(Yine de yazılarını okumamaya devam edeceğimi belirtmeyi borç bilirim :)

Velhasıl dün gece, H.Hüseyin Dulun’un “Müzik Mutfağı’nda, mantısıyla, çenebozanıyla, demli enfes çaylarıyla, kusursuz servisi, müziği, neşe, kahkaha, sohbetiyle ve Antalya’ daki Milliyet Blog Dostlarıyla zenginleşmiş çok keyifli saatler geçirdik.

Ayrılırken, sevgili Yurdagül Alkan’ı başkan seçtik…

Neden mi; Bir dahaki ay ve her ay bizi bir araya getirsin, bu organizasyonu düzenli bir şekilde devam ettirsin diye…

Şimdiii…

Biliyorum, yanlarından erken ayrıldığım dostlarım, yazdıklarımı okurlarsa ki, okuyacaklar;

“Onları harcadığımı, artık başkalarını kendilerine tercih ettiğimi”düşünecekler (!)

Aaa…Yapar mıyım öyle şey?

Sakın ha, önyargı yok!

Sadece anlayın artık; Arkadaşınızın hayatı aşk, çiçek, böcek, arkadaşınızın hayatı lay lay LOM bundan böyle!

Ve aslında tüm mesele sosyal olmakta...

Allah kahretsin, bilin kıymetimi, ne sosyal arkadaşınız var YAAA!!!

ÇokEskidendi bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bu sosyal arkadaşı bilmeyenin gözü kör olsunnnnn!:...demeyeyim yine...bizide o güzelliğe dahit etttin farkındamısın fatma hanım... yüreğine sağlık...sonsuz selam ve hürmetlerimle.....

Metin TOPÇU 
 13.01.2011 22:10
Cevap :
Valla... Değil mi Metin Bey? Dahil etmişsem ne mutlu bana:)) Teşekkür ederim, benden de size selâmlar ve hörmetler efendim:) Sağlıkla kalın...  13.01.2011 23:05
 

bu yazına yaptığım yorumu yayınlamışsın canın sağolsun iki kelime ile nedenini yazsaydıın bari

Olgun Ekinci 
 30.12.2010 19:25
Cevap :
Aaa! Sevgili Olgun bu yazıya değil, bundan önceki yazıma yorum yapmışsın, onu da yanıtlamışım...Gelseydi yayınlamaz mıydım hiç...Sanırım yanlışın var... Seni severim bilirsin, böyle bir kabalığı kimseye, hele senin gibi dostlarıma asla yapmam! Neyse, bu vesileyle sana her şeyin gönlünce olduğu nice yıllar diliyorum sana ...Sevgilerimle...  31.12.2010 16:34
 

Kıskanmadım dersem yalan olur. Elbet bulurum O Dulun Cafe'yi, içilmemiş çayımı içerim:( Şaka bir yana, İstanbul'da da güzel organizasyonlar yapıyor arkadaşlarımız da ben pek uyamıyorum. Antalya'nın kendisi de, insanları da büyülü. Sevgiler.

Ata Kemal Şahin 
 22.12.2010 11:16
Cevap :
Bir dahaki sefere inşallah siz de olursunuz Sevgili Ata:) Antalya gerçekten büyülü bir kent...İnsanları büyülü mü bilmem, ama öyle geliyorsa, o sizden yansıyanlardır bence...:) Teşekkürler, sevgiler...  22.12.2010 23:46
 

Ne mutlu size, dostluğunuzun daim olmasını dilerim, sosyal kişiliğiniz ve canlılığınız bloğnuza yansımış:) Tebrik edrim.. SAĞLICAKLA VE MUTLU KALIN...

Dilek Yaka 
 21.12.2010 16:00
Cevap :
Güzel görüşleriniz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler Dilek Hanım...:)  22.12.2010 0:51
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 247
Toplam yorum
: 2172
Toplam mesaj
: 113
Ort. okunma sayısı
: 1483
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster