Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog 18-19 HaziranBüyükada Toplantısına Katılmak İsteyen Evli Bir Erkeğin Olası Yaşadıkları

Milliyet Blog 18-19 HaziranBüyükada Toplantısına Katılmak İsteyen Evli Bir Erkeğin Olası Yaşadıkları
 

Bu hafta sonu Büyükada Yörükali de MB ailesi toplandı.  


Evli olup hanımının ada toplantısına götürmeyen erkek bloggerlerin biraz zorluk yaşadığını sanıyorum.  


Ada toplantısına katılmadan önce erkek bloggerler hanımlarının şu soruları karşılaşıp çıldırma noktasına gelmiş olabilirler.  


Önce şu sorular gelir.  


Kadın:  

Nereye gidiyorsun?
Nasıl gidiyorsun?  

Kiminle gidiyorsun?
Niçin gidiyorsun?  

Gitmen gerekiyor mu?  

Gitmesen olmaz mı?  

Bu toplantı çok mu önemli?  

Kim çıkardı bu toplantıyı?  

Bundan önce de birkaç defa gittin bu sefer katılmasan olmaz mı?  

 


Erkek:  

MB ailesinden arkadaşlarla, buluşup, iyi zaman geçirmek için gidiyorum.  


Kadın: Benim yanımda iyi zaman geçirmiyor musun? Artık beni sevmiyor musun?  

Erkek: ne alakası var seni seviyorum tabi ki ama bu toplantı benim için önemli.  


Daha sonraki sorular:  

Kadın: Şurada bir hafta sonumuz var baş başa geçireceğimiz. Sen MB toplantısını tercih ediyorsun. Peki sen dönene kadar ben ne yapacağım? Ben de seninle gelebilir miyim?  

Erkek: Ne işin var senin orada onlar benim arkadaşlarım.  

Kadın: Olsun bende tanırım arkadaşlarını. Bayan da var değil mi bunların içinde.  

Erkek: Vardır tabiî ki.  

Kadın: Hımmmm. Kıskançlığım tuttu. Gelenlerin listesi var mı sen de?  

Erkek: Yok kimlerin katılacağını bilmiyorum.  

Kadın: Peki ne zaman dönüyorsun?  

Erkek: Pazar akşamı dönerim.  

Kadın: Doğru söyle niçin gidiyorsun?  


Kadın: Sen bu toplantıyı bensiz planladın değil mi? Kafanda ne tilkiler dolaşıyor?  

Erkek sessiz kalır. Kızmaya başlamıştır.  

Kadın: Bana cevap versene? Bu toplantının amacı ne? Yoksa biriyle mi buluşacaksın? Senden nasıl haber alacağım? Cebin açık olsun. “Yüksek volüm müzik vardı, zil sesini duymadım” deme bana. Cebi titreşime al. Senin orada neler çevirdiğin ne malum? Ben hala bu toplantı neden yapılıyor, anlayamadım.  

Sonunda Kadın: onu bunu bilmem ben de seninle geleceğim. Annemlere söyleyelim onlar da gelsin. Mahsuru var mı?  


Erkek: Sevgili eşim, kişi başı 60YTL ödeyeceğiz. O zaman hesap kabarık olur.  


Kadın: O dediğin para benim annem babamdan daha mı önemli. Yazıklar olsun sana.  

Erkek: Neden böyle yapıyorsun?  


Kadın: Çünkü benim de, onların da gelmelerini istemiyorsun  


Hem annem babam hem hiç Büyükadayı görmediler. Şİmdi böyle mi olduk? Evlenmeden önce onlara böyle davranmıyordun? Bir dediklerini iki etmiyordun ama.

Bloğun özeti: Niye bazı erkeklerin evlenmekten korktuğunu anlatabildim mi acaba?

 

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..