Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

MİLLİYET BLOG'A TEŞEKKÜRLER

Bugün Milliyet Blog için bir şeyler yazmak istiyorum. Milliyet Blog’a gireli yaklaşık 10 yıla yakın bir zaman oldu. Başlama tarihi: 27 Haziran 2009 , yazdığım blog sayısı 2002,, yorum sayısı: 4117, mesaj sayısı: 223 ve ortalama okuma sayısı 821’dir.

 Yazdığım bloglar: Şiir: 602, Kültür-Sanat: 208, Anılar: 171, Kültürler: 63, Etkinlikler-Festivaller: 46,Edebiyat 239, Kitap: 177, Deneme:54, Güncel: 74 ve Tarih: 39 gibi yazılar yazdım.

Öneride bulunan ve yazılarımı yorumlayan saygıdeğer Blogdaşlarıma özellikle teşekkürlerimi sunuyorum.   Bazılarının  hatta çoğunun adını yazmak isterdim, belki bazılarını   unuturum    diye  onun için   adlarını    yazmıyorum. Tüm ilgi   gösterenlere bir kez daha  teşekkürler. Sağ olsunlar,  var olsunlar...   


  NE İÇİN  YAZIYORUM: 

Aşağı yukarı 1962 ‘den beri sanat ve kültür coğrafyasında birçok dergi ve yerel gazetelerde yazıyorum. Benim büyük alanım halk edebiyatı (Folklor / Halk bilimi) dünyasıdır. Siyasetle pek uğraşmıyorum. Ben emekli bir öğretmenim. Öğretmenliğin mesleğinde emekli olma söz konusu değildir. Biraz olsun görevimi yapmaya çaba gösteriyorum. Çevreme ve insanlara yararlı olmaya çalışıyorum. Bu güne değin 25 kitaba imza attım. Daha öncede söylemiştim Milliyet Blog Akademik bir okul gibidir. Ben bu okulun saygıdeğer blogdaşlarımdan çok önemli şeyler öğrendim. –cümlesine teşekkürlerim vardır. Aralarında çok saygıdeğer yazar ve şairler vardır.  Tek bir cümle ile söylemek gerekirse,”! Yazmak yaşamaktır ve söz uçar, yazı kalır  “  bağlamında yazıyorum…

Ayrıca saygıdeğer MİLLİYET BLOG ÇALIŞANLARINA da sonsuz teşekkürlerim vardır.  Bana bu fırsatı verdiklerimi için. Milliyet Blog mensuplarında bir ricam olacak: Giriş Bölümü’nde benim de geçmişte Milliyet  Blog’ta   yer alan  bazı   fotoğraf ve resimlerim var, onlara da  yer vermelerini   rica edeceğim.  Selam ve sağlık dileklerimle…

                                    

 

                                      Abdülkadir GÜLER

                                      20 Mart 2020- Söke

 

 

 

 

                                                    

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..