Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '21

 
Kategori
Blog
 

MİLLİYET BLOG'A SAYGIMLA

İçimde hiç sönmeyen bir yazma sevdam vardı. Kimi zaman eğri cümlelerle yazmak istediğim öyküleri karalar, kimi zamanda içime düşen şiirlerden derer, serperdim sayfalara. Hep eski dönem edebiyatımızın ustalarından okuduğum ballı öykülere özenir; ben de bunlar gibi olmasam da yazdıklarımı kimseler okur mu diye hayal kurardım.
 
Yıllarca kendi çapımda yüzlerce, binlerce sayfalar yazdığım olmuştu. Blog yazarlığının ne olduğunu merak ederken; Milliyet Blog’u gördüm. 
 
Hemen oraya yazmaya karar verdim. Olur ya benim yazdığım öyküleri beğenen olur, ben de yazma sevdamın meyvelerini herkese açık olan bu Blog’dan paylaşır, seslenirim diye düşünmüştüm. Kabul edileceğim konusunda hiç şans tanımadan kendime.
 
10.11.2017 Tarihinde ilk yazımı gönderip beklemeye koyulmuştum. Hemen aynı günün akşamına kabul edildiğimi bildiren e-mail’i aldığımda yaşadığım sevinci anlatamam.
O zaman görev yapan editörlerin yol göstericiliğinde ve yardımlarıyla eksik kalan yanlarımı doldurarak çok değerli katkılar sundular. Sabırla yabancı kaldığım konular hakkında beni bilgilendirerek, yazdığım yazıları sayfada yayına aldılar.
 
Birçoğu “Editör Önerisiyle” yüzleri geçen yazı, şiir, deneme, Blog karışımı paylaşımlar yaptım.
Benim Blog yazarlığından beklentim; edebiyat adına yazılan buram, buram Anadolu kokan doğal yaşanmış öykülerin kokusunu savurarak oralarda paylaşılıp gizli kalmış hazinelerin ortaya çıkmasıydı. Bunun değerini bilen üstatların bu paylaşımlardan kayda değenleri derleyip, zenginlik katan bir ortam oluşturmasıydı amacım.
 
Blog’da çok değerli yazarlar tanıdım. Birçoğu ile iletişimim sosyal medya vasıtasıyla devam ediyor. Birçoğundan yazdıklarından faydalandım kendime pay çıkararak. Belirli bir zaman geçtikten sonra Blog’da benim düşündüğüm tarza ilginin pek olmadığını, hatta hiç olmadığını gördüm. Yazdığım yazıların birçoğunu geri çektim. Fakat devamlı yapılan paylaşımları takip ederek hala okuyorum. Genelde reyting yapacak yazılar, beğeni alıp okur sayısının çokluğuna yönelik yazı yazıyorlar. Nitelikli yazanlarda belirli bir süre sonra beklentilerini karşılamadığı için ayrılıp değişik gruplarda kendilerini ifade edebilecekleri, hatta kitaplar çıkartacakları bir alana yöneliyorlar.
 
Benim gibi alaylı bir bakış açısıyla yazanlarda kendini ifade etmek yerine ancak idare ediyorlar. Son on iki yıl içerisinde yazdığım yazıları ve şiirleri kendim kişiye özel kitap olarak hazırlayıp, gerekli düzeltmeleri yaparak kapaklar dahil tamamı benim kendi emeklerimi amatörce kitaplığıma kazandırdım. Toplam on dört adet kitabım oldu. Kimi anılardan, kimi gündemden. Kimi şiirlerden, kimi öykülerden. Bunları ruhsatlı kitap olarak bastırmanın zorluğu ve maddi anlamda getireceği külfeti karşılama imkânım olmadığı için kitap bastırma yoluna gitmedim. Sadece kendime arşiv oluşturmuş oldum. İçimi kemiren o yazma sevdamı ziyadesiyle mutlu ettim.
 
Okumak ve yazmak kadar bir insanı geliştiren, rahatlatan bir eylem yok inanın. Bunu ancak yazan ve yaşayan bilir.
 
Şimdi arada bir küçük denemelerle Milliyet Blog’da kendimi hatırlatma babında paylaşıyorum.
İyi ki varsınız, iyi ki Milliyet Blog’la tanıştım.
 
27.01.2021 Adil Bozkurt Saygımla… 
 
 
Toplam blog
: 58
: 542
Kayıt tarihi
: 10.11.17
 
 

TANIYIN BENİ Yaşım on üç idi resim çektirdim Şimdi aksakalımdan tanıyın beni Ayağımda kara lastik..