Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'a veda zamanı geldi.

Milliyet Blog'a veda zamanı geldi.
 

Bütün MB ailesini sizlere teslim edip de gidiyorum. Buyurun istediğiniz gibi at koşturun. İstediğiniz gibi dedikodu yapın. Yaptığınız gibi insanların arkasından konuşun ve senaryolar üretin. Ürettiğiniz gibi karalama kampanyaları yapmaya devam edin.

15.03.2007 tarihinde MB BLOG ailesiyle tanışmıştım..

MB BLOG ailesiyle tanışmak beni inanılmaz heyecanlandırmıştı.

İlkyazım onaylandığında ve yorumlar almaya başladığımda çok keyif almış evet bende naçizane fikir ve düşüncelerimi insanlarla paylaşmaya başlamıştım demiştim.

Kısaca bu koskoca aileye katılmak benim için tarifi olmayan güzel bir duyguydu.

Sonrasında MB BLOG yazarları olarak yapmış olduğumuz toplantılarda birçok güzel insanlarla tanıştım.

Zamanla insanları tanımaya başladıkça içlerinde güzel insan olmayanları da gördüm. Çıkar ve menfaat peşinde koşan, ikiyüzlü, dedikodu yapmayı çok seven… “ÇOK AVAM” ne demekse….

En çok da insanların olur olmaz dedikodularından sıkılmaya başladım. Olayları analiz etmeden, ön yargılı yaklaşmalarından sıkılmaya başladım, ortalık da dönen anlamsız karalama e-maillerinden sıkılmaya başladım.

Zor zahmet kurulan derneğimize anlamadan dinlemeden “Eleştiriler değil “ BALTALAMALAR yapılmasına üzüldüm.

Desteğinizi esirgemenize üzüldüm.

Çünkü Dernek Mustafa MUMCU’ YA değil, MB YAZARLARINA ait bir dernekti, sahip çıkamadınız buna çok üzüldüm. Mustafa MUMCU’YA yönelik birçoğu asılsız suçlamalara üzüldüm. “Hataları vardır, kusursuzdur demiyorum” ancak bu kadar da olmaz dedirten karalama kampanyalarına üzüldüm.

Benimle ilgili sağda solda konuşan DOST, ARKADAŞ sandığım insanların dedikodularına üzüldüm.

Hala içinizde tanımış olmaktan gurur duyduğum arkadaşlarımla bu platformdan bir daha görüşemeyecek olmaya çok üzgünüm.

Ne zaman ki, insanlar güzel fikirler projeler üretir, dedikodu yapmayı bırakır, İki yüzlülük yapmazlar, işte o gün tekrar sizlerle burada olmak isteyeceğim.

Saygılarımla

Adem ÇALIŞKAN 24.10.2009 / 12.35

Resim;edebiyatdefteri.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..