Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '18

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Ailesi’ne ve Televizyon Gazetesi’ne Çok Teşekkür Ederim

Milliyet Blog Ailesi’ne ve Televizyon Gazetesi’ne Çok Teşekkür Ederim
 

          Milliyet Blog Ailesi’ ne katıldığım gün ilk blogum yayımlandığında büyük bir heyecan duymuştum. Şiirlerim, öykülerim, tv programları ile ilgili yazılarım, yemek tariflerim okunmaya başladıkça heyecanım daha da arttı. Editörlerimizin ilk katıldığımda mail yoluyla uyarıları, bir iki kez aldığım red yanıtları, yazılarımı onaylamaları ve bloglarıma aldığım güzel yorumlar, eleştiriler beni çok mutlu etti ve acemiliğimi üzerimden atmamı sağladı. Kimi zaman hatalarımı görüp tekrarlamama vesile oldular, kimi zaman daha güzeli için çabalamama, kimi zaman işte budur dememe...

          Her blogda yeni bir heyecan duydum. Her birinde yeni şeyler öğrendim. Bir çok arkadaşlıklar, dostluklar kurdum. Kimi arkadaşımı örnek aldım, kimine minnet duydum, kiminin kaleminden dökülene bayıldım. Yazılanı hissettiğimde de kayıtsız kalamadım duygularına ortak oldum. İyi ki buradayım. Editörlerimiz, arkadaşlarım, okurlarımız iyi ki var. Kendimi bildim bileli yazıyorum, yazmaya çalışıyorum hala yolun çok başındayım umarım her şey daha da güzel olur herkese çok teşekkür ederim ve herkesin her şey gönlünce olsun. Yazmak hayatının bir parçasıysa, olmazsa olmazınsa ve ruhuna iyi geliyorsa hemen kendini burada buluyorsun. Bizim duygularımıza, düşüncelerimize kıymet verip bize rahatça paylaşma imkanını tanıyan Milliyet Blog’ a çok teşekkür ederim.

          İzninizle bir teşekkürüm daha var. Geçtiğimiz günlerde çokça eleştirilmesine rağmen çok ta izlenen “Sen Anlat Karadeniz” dizisinin yeni sezon hazırlıkları, değişiklikleri ve yenilikleriyle ilgili “Tv Programları” kategorisinde bir blog yazdım. Diziyi elbirliğiyle başarıya taşıyan  ekibin ayrılan parçaları olmuştu. Bir bütünün ayrılan parçaları olduğunda hüzünlenir, bir çok şeyi düşünürsünüz ya hani, bende düşündüklerimi ifade ettim. Diziye değer katanların emeklerine dikkat çekmeye çalıştım.. Yazım yayımlandıktan bir kaç saat sonra dizinin müdavimi bir arkadaşım Televizyon Gazetesi’ nin sayfasında yazımın tamamına yer verildiğini görmüş ve bana iletti. Duyduğumda, okuduğumda büyük bir heyecan duydum ve bu beni çok mutlu etti. İnsanın emeğinin boşa gitmediğini görmesi ve kıymet verilmesi onur verici. Yazıma geniş yer vererek yayınlayan ve emeğe saygı duyup isimsiz paylaşmayan Televizyon Gazetesi’ ne çok teşekkür ederim. O gün Milliyet Blog’ ta tam da 5. ayımı doldurduğum gündü. Ayrı bir sevinç kaynağı oldu.

          Mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim çünkü hayat paylaşınca güzel. Bir sonraki buluşmamıza dek sağlıcakla kalın...

 

SİBEL YILMAZ

                    

 

 

 
Toplam blog
: 145
: 716
Kayıt tarihi
: 22.02.18
 
 

1978 Bursa doğumlu. Kelimelerin Dansı ve Kırmızı Vosvos kitaplarının yazanı. Eşi ve kızları olmaz..