Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog araştırma sonuçları!

 Tİ-AR’ın 6000 MB Üyesi ile yaptığı bir araştırmayı açıklamak bana nasip oldu!

Soru şuydu!

“Neden MB’de yazıyorsunuz?”

Cevapların tasnifi aşağıda!

%40 “Beni en iyi Milliyet Blog anlıyor!”

%35 “ O da yanlış anlıyor!”

%14 “ Ben burayı Merkez Bankası sanıyordum!”

%12 “ Hanım duymasın!”

%5 “Amaaan!”

%2 “Kellik ilacı reklamına takılmıştım!”

Görüldüğü gibi dostlarım, ezici bir çoğunlukla bilinçli bir yazar kitlemizin varlığı gözlemleniyor!

Yüzde on iki diliminden olan bir yazan olarak azınlıkta kalmış olmanın üzüntüsünü yaşadığımı da belirtmek istiyorum ayrıca!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..