Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Milliyet BLOG BANDOSU

Milliyet BLOG BANDOSU
 

.............MB Bando Takımı...karikatür:celal


Geçenlerde Adanalı "evliya çelebi" Necip Köni dostumuz Büyükada'ya ziyaretime geldi ya... Buluşma yerinde bulamayınca iskeleye aramaya gittim. Baktım "Çelebi", bir kavalcının yanına oturmuş, bir yandan dinliyor, bir yandan da harıl harıl resimlerini çekiyor. Zorbela çektim aldım adamın yanından.

Köni, bir klarnet üstadı ama küçücük enstrümana bavulunda yer bulamamış. Bendeniz cennet kuşu da biraz dümtekçiyimdir, ama benim alet edevat ta Beşiktaş'taki evde olduğundan bir fasıl yapamadık. Gerçi bendeniz Dolapdere-Sulukule, Köni ise Harlem tarzı ihtisas görmüş olmasına rağmen tarafsız bir tefçi uydurarak ortak bir paydada buluşabilirdik mutlaka...

Dostum gitti ama içimde ukte kaldı, bir fasıl yapamadık.

O kadar ukte kaldı ki, balkona çamaşır asarken karar verdim; herkes blogta birşeylere önayak oluyor, bari ben de Milliyet BLOG bando takımı kurmaya önayak olayım dedim! 3700 blogçunun içinde hatırı sayılır miktarda musikişinas kardeşimiz olmalı diye düşündüm. Büyük fikirler her zaman kenefte gelmiyor aklıma. Bazen de çamaşır asarken, hafif meltem esintisi kılcal damarlarımı harekete geçirebiliyor.

3700 kişinin içinde, orkestra şefliği yapacak yetenekler de vardır elbet! Şairimiz bol nasıl olsa, bir milliyetblog marşı yazarlar hemen. Be..Be..be...LOG..LOG.. LOG...Miliyet BLOG!!!

İlk icraatı Milliyet'in kapısında yapalım diyorum.
Protesto için!..
3700 kişilik altyapıdan, ilk onbire neden adam koymuyorlar?
Hiç kimse katılmasa bile kendim davulumu alıp yatacam kapıya!
3700 renk var, palet var, tuval var... Sevgili gazetemizde tıs yok! İcraat yok, kıymet bilen yok.
Kurulmuş düzen var.
Kim uğraşacak bilokçuyla, milogçuyla!
Haydi bando! Biiiir...kiiii... üççç!
MİL..mil...mil..yet..yet...yet..MİLLİ,MİLLİ,YET.!..
Hep BERABER! mil...mil...mil...

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..