Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '10

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
395
 

Milliyet Blog beni de aradı!

Milliyet Blog beni de aradı!
 

Bana da geldi Milliyet Blog’un daveti!

Hem de Millete geldiği gibi değil!

“Sevgili Balcı!

Üç yılı aşkın bir süredir yağmur çamur demeden (içimizdeki çamurları kastediyor!) bu meşakkatli yolda bizimlesiniz!

Güvenilir üye olamasanız da sizden çok memnunuz!

Yeni yayın dönemimizle ilgili görüş ve önerileriniz ufkumuzu açmada önemli bir kaynak oluşturacaktır!

Lütfen önerilerinizi bizden esirgemeyiniz!”

Dikkatimi çeken şuydu!

“Güvenilir üye olamasanız da!”

Demek eskisi gibi devam edecektim! Çaktırmadan çaktırıyorlardı!

Hiçbir zaman bir makam ve mevkide gözüm olmadı arkadaşlar! Hatta karşı bile olmuşumdur!

“Bana baba demeyin çocuklar! Tekke ve zaviyeler kanununa aykırı!”

“Dede de aykırı!”

“Onu da demeyin!”

“Ne diyelim baba?”

“Abi!”

Babam çok eskiden, annemle gazete bayiinden ayrılmış gazetesini alacak!

“Hüseyin Abi, teyze annen mi?”

Annem de duyuyor!

Yanaşmış kulağına bayinin!

“ Evet!”

Annem orasını duymamış!

Ya da duydu da inkar ediyor!

Önerim falan yok!

Memnunum!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

nasıl olsa artık yazmıyor, tembel kağnıcı, dediler galiba...Neyse Ahmet Abimize gelmiş, o bizden biri, değil mi? 20 gün sonra benim de 3yılım doluyor, ne çabuk geçti,yavv!!Kadınlar Gününüz kutlu olsun, senin değil evdeki Nisaların:))) Fenerin tek gollü galibiyeti kutlu olsun!Selamlar-iyi akşamlar!

Fatma Köse  
 07.03.2010 23:01
Cevap :
Hocam ben bazı yıllarımı saymıyorum. Iraktan 3 Yemenden 1 Libyadan 3 ay buradan da 3 yıl !! Bir de 7 Hafta Fenerden alacağım var!!  07.03.2010 23:50
 

Güvenilir üyeler aranmayınca bayağı bir hüzün kaplamış içlerini. Her ne hikmetse o kadar alışmışlar ki, güvenilir olmaya, öten her borozandan haberdar olmak isityorlar... Selam ve sevgilerimle...

Zeynep Gülay 
 07.03.2010 12:04
Cevap :
Sorun etmiyorum bu konuyu. Hergün üç yazı kontenjanım var. Yaz gerisine karışma diyorlar. Rahatım yani!! Selamlar Zeynep Hanım.  07.03.2010 18:11
 

İlaç için iki öneri azsaydın be ya. MEsela "benim yazılarımı Maria ile Mümine denetlesin" ya da Yazı başına iki öpücük verilsin gibi :))) Sevgi ve muhabbetle

Murat HACIOĞLU 
 07.03.2010 7:39
Cevap :
İstedim ki onlar önersinler Hacıoğlu!! Nerede o nezaket!!!  07.03.2010 14:00
 

Bir siteden davet gelmişti geçenlerde millete. O zaman bana niye gelmedi diye çok üzülmüş kahrolmuştum. Bu kez MB beni unutmamış. Konuyla ilgili engin ve derin fikirlerimi sunabilmem için randevu verdiler sağolsunlar. Yüzyüze görüşeceğiz!

Nilgün Akad 
 07.03.2010 1:50
Cevap :
Bana yüzyüze görüşelim demediler!! Yüzsüz olduğumu düşünüyorlar herhalde!!  07.03.2010 13:52
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1639
Toplam yorum
: 13554
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 455
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster