Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog beni de aradı!

Milliyet Blog beni de aradı!
 

Bana da geldi Milliyet Blog’un daveti!

Hem de Millete geldiği gibi değil!

“Sevgili Balcı!

Üç yılı aşkın bir süredir yağmur çamur demeden (içimizdeki çamurları kastediyor!) bu meşakkatli yolda bizimlesiniz!

Güvenilir üye olamasanız da sizden çok memnunuz!

Yeni yayın dönemimizle ilgili görüş ve önerileriniz ufkumuzu açmada önemli bir kaynak oluşturacaktır!

Lütfen önerilerinizi bizden esirgemeyiniz!”

Dikkatimi çeken şuydu!

“Güvenilir üye olamasanız da!”

Demek eskisi gibi devam edecektim! Çaktırmadan çaktırıyorlardı!

Hiçbir zaman bir makam ve mevkide gözüm olmadı arkadaşlar! Hatta karşı bile olmuşumdur!

“Bana baba demeyin çocuklar! Tekke ve zaviyeler kanununa aykırı!”

“Dede de aykırı!”

“Onu da demeyin!”

“Ne diyelim baba?”

“Abi!”

Babam çok eskiden, annemle gazete bayiinden ayrılmış gazetesini alacak!

“Hüseyin Abi, teyze annen mi?”

Annem de duyuyor!

Yanaşmış kulağına bayinin!

“ Evet!”

Annem orasını duymamış!

Ya da duydu da inkar ediyor!

Önerim falan yok!

Memnunum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..