Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'da ihtiyar heyeti!

Milliyet Blog'da ihtiyar heyeti!
 

Kusurumu bağışlayın arkadaşlar ama bir öneri daha sunmak istiyorum sizlere!

“Bloglarda ihtiyar heyeti!”

Çocukluğumda Belediye otobüslerine bindiğimde dikkatimi çekerdi. Durağın tabelasında “İhtiyari durak” yazıyor. Babama sormuştum.

“ Devamlı durulan bir durak değil. Yolcu varsa duruluyor bu duraklarda. İhtiyaç halinde yani!”

Muhtarlıklardaki ihtiyar heyeti de bu manayı taşıyor demek demiştim. Muhtarın başı sıkıştığı zaman ihtiyar heyetine başvuracak!

Geçen seçim öncesi kiracılarla sohbet ediyordum.

"Abi bu sefer seni muhtar yapalım diyoruz!"

"Beni kimse tanımaz kardeşim! Kimden oy isteyeceğim?"

"Abi bugünden camileri kahveleri gezmeye başla! Millet tanısın seni!"

"Ya seçilemezsem? Boşuna gitmiş olacağım. Hem kalabalık yerlerden hoşlanmam ben!"

Tüm bu açıklamaları niye yaptım? Gerek duydum! Çünkü aşağıda isimlerini vereceğim değerli blogerlerimiz biraz da kötü namımızdan dolayı incinebilirler!

Sonra da beni incitirler!

Birgün köye gitmiştim. Herhalde onbeş yaşımda varım ancak. Köyümüzdeki Abilerimiz maç yapacak. İstiyorum ki beni de alsınlar bir tarafa! Spor ayakkabımı bile götürmüşüm!

“Ahmet, sen hakem ol Abisi!" Dedi biri!

Dışarıda seyirci kalmadı, herkes oyunda! Ben de hakem! Daha yaşlılara kıyak yapıyordum. En ufak bir harekete faul çalıyorum.

Fazla geçmedi, amcam ceza sahası içine girerken kendini yere attı! Düdük çalmadım. Devam ettirdim!

“Ulan niye penaltı vermedin?”

“Emice, sen kendini attın yere! Abi dokunmadı bile sana!”

“Ben yalan mı diyorum ulan! Bırak hakemliği eve git! Senin gibi hakemin!..“

Bırakacağım da düdüğü alacak kimse yok dışarıda!

Bu ortamda aşağı yukarı herkes birbirini tanıyor! (pardon genelde diyecektim!) Kendi aramızda bir ihtiyar heyeti seçelim. Başımız sıkıştığında onlara başvuralım! (gevşetip çıkarsınlar!)

Sıralamayı alfabetik olarak yapmam bir centilmenlik örneğidir ayrıca belirtmek isterim!

1. Muzaffer Cellek

2. İzmirli97

3. Pirmete

4. İbrahim Pekbay

5. Akar

Yukarıda isimlerini arzettiğim değerli Ağabeylerimi ben şahsım adına İhtiyar heyeti olarak görüyorum!

Sizlerin de aklınızdan geçen değerli isimler vardır! Lütfen yazın!

1. Not: Neden hanımlardan kimse yok diye sorabilirsiniz! Hanımlardan ihtiyar heyeti olmaz! Hem ihtiyar, hem heyet! Mümkün değil kabul etmezler! (şahsi görüşüm!)

2. Not: Yaşları konusunda spekülasyonlar yapılabilir! Bu konu spekülasyon sahibini bağlar! Böyle bir art niyette olmadığımı başta belirttim!

3.Not: Hakemlik yapamadığımı da belirtmiştim. Unutulmasın!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..