Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '18

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'da İlk 10'a Nasıl Girebilirim?

Milliyet Blog'da İlk 10'a Nasıl Girebilirim?
 

 
Burada yazmaya başlayalı sekiz sene oldu. Bu süre zarfında 741 (bununla 742 oluyor) yazı ekledim.
 
Bundan altı ay önce milliyetblog'da en çok okunanlardaki sıramı öğrenmek istedim. İlk iki yüz blog yazarı arasındaydım. Yazı ekleme sıklığımı artırdım, birkaç ay sonra ilk yüze girdiğimi gördüm. 
 
Üç aydır da her gün 3 yazı eklemeye başladım. (Zaten bir günde üç yazıdan fazlasına izin verilmiyor.)
 
Bir ay önce ilk 20'de yer almayı başardım ve acaba ilk 10'a nasıl girerim? Sorusunun cevabını aradım. 
 
Bunun için en çok okunanların sayfalarını ziyaret ettim, inceledim. Öyle ki bazı yazıları yüz binlerce defa okunmuştu. Hayret ettim. Çok okunan yazıların daha çok TV'lerde yayınlanan dizilerle ve artistlerle ilgili olduğunu gördüm. (Bunlar benim ilgi alanımın dışında olan konulardı.) Bir de klasik eserler, önemli yazarlar, spor haberleri  de çok okunuyordu.
 
Buradan şu sonucu çıkardım: Eklenecek yazının hem konusu hem de başlığı okunup okunmaması konusunda en belirleyici unsur. O yüzden ilgi çekici, merak uyandırıcı, ilginç başlıklar seçmeye çalıştım. Bu seçimde bazen başarılı oldum ama çoğunlukla başarısızdım.
Bu arada her gün 3 yazı ekleme alışkanlığımdan vazgeçmedim, yüzlerce yazımı Facebook'da paylaştım ve dün gördüm ki bu hafta en çok okunan yazarlar sıralamasında ilk 10'a girmişim. Daha doğrusu 10'uncuyum...
 
Bu beni sevindirdi; ama burada kalıcı olmak gerekir ve her an onunculuğumu kaybedebilirim.
Benim birinci olmak en tepede olmak gibi bir arzum asla yok. Hedefim ilk 10'a girmekti; şimdi de bunu muhafaza etmek istiyorum. 
 
Sevgili okur, bana yardımcı olmak ister misiniz? Cevabınız "evet" ise, lütfen birkaç yazımı okur musunuz?
Şimdiden çok teşekkür ederim...
 
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..