Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'da Pause tuşuna basmak...

Milliyet Blog'da Pause tuşuna basmak...
 

alıntıdır kendileri...


Uzunca bir süre çok fazla ilgilenemediğim, yazılar yazamadığım kişisel blogum bana Sezercik misali melül melül bakmaya başlayınca, sıvadım kolları...aman " Şu eklentiyi kuralım ", yok " Burasına bilmemne yapalım " derken, kafayı kaldırıp bir baktım ki buraya yazmayalı haftalar olmuş...

Kızımın doğumundan sonra bana zaten bir haller oldu genelde bakınca...Mesela müzmin: " Bakımsız öss birincisi öğrenci kılıklı " Didem gitti, yerine böyle salon kadını gibi bi'şey geldi...Süslü müslü...İçime kadın kaçtı doğumda sanırım. Ve de en güzeli, deli bir üretkenlik geldi ...Kızıma güzel izler bırakabilmek adına, yaptığım herşeye sekiz elle sarılır oldum. Özellikle de son zamanlarda, kişisel blogumla bayağı bir uğraşmaktayım. Sonuçta kızımı yetiştirirken, ona en büyük öğütlerimden biri 'üretmek' olacak...Bugünün, sebze çorbası içip tapşini yapan veledi, yarın bir gün büyüdüğünde gözlerini devire devire: "Anne bana üret diyorsun da, sen bu yaşına ot gibi mi geldin böyle?" diye hesap sorabilir...

Hani derler ya, ' içimdeki çocuğu öldürmedim '...Ben de içimdeki ergeni öldürmedim blogçuğum...Baktım 2012 Türkiye'sinde, halen güncel ve Türkçe Metallica bilgileri içeren bir blog vb yok; sıvadım kolları " Neden ben yapmayayım ki?" diyerek...Bir sitede 2 blog yürütüyorum yani anlayacağınız. O bahaneyle İngilizce de gelişiyor çaktırmadan, zira google translate'ten Türkçeye çevirilen metinleri anlamıyorum...

Bu yazı biraz " Ürün yerleştime / gizli reklam" gibi oldu ama, bir merhaba demek istedim, mazeret belirtmek istedim burada beni takip edenlere...Eğer kişisel bloguma şööyle bir bakmak isterseniz buradan, yok ben facebook'tan bakacağım illa derseniz de şu sayfadan takip edebilirsiniz...

Bir yandan da öykü yazmaya uğraşıp duruyorum...10 yıldan sonra kalemim et kesmiş resmen, çok zorlanıyorum...İnşallah bundan sonraki blogumda da bir öykümü yayınlamak nasip olur burada...

Herkeslere saygı ve selamlar efenim...

 
Toplam blog
: 26
: 268
Kayıt tarihi
: 21.01.12
 
 

1984 İstanbul doğumlu, önlisans mezunu; sanatçı babanın sanatçı parçası kızı... Hem anne, hem eş,..