Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog’da Yazar Kafe’yi yazma zamanı geldi

Milliyet Blog’da Yazar Kafe’yi yazma zamanı geldi
 

2008’in son günlerinde Milliyet Blog’la Yazar Kafe arasındaki işbirliği anlaşması duyuruldu.

Yazar Kafe’ye üye olduğum ilk günlerde karşılaştığım teknik sorunlar hemen aşıldı. Reddedilen yazılar ve red gerekçelerindeki alışkın olmadığımız üslup nedeniyle yaşanan tatsızlıklar da yazışmalar sonunda çözüldü.

O günlerde Yazar Kafe’ye 3 yazı ile başvurdum o yazılar şu anda yayında. Daha sonra başka başvuruda bulunmadım. Üyeliğimi iptal etmiyorum ama bundan sonra da yeni bir yazı başvurusunda bulunmayı düşünmüyorum

Milliyet Blog ve Yazar Kafe’ye bir önerim var.

Milliyet Blog’da yazan ve aynı zamanda Yazar Kafe üyesi olanların blogları Milliyet Blog’da yayımlanır yayımlanmaz Yazar Kafe editörlerinin önüne gitsin ve orada kabul edilirse yayına alınsın. Ya kabul edilmezse, asla yazara “yazınız reddedildi” bilgisi gitmesin.

Yazar Kafe yayımlayacağı yazı için 3 bilgi istiyor

1. Yazının adresi
2. Yazının spotu
3. Yazı için bir resim

Bu bilgilerin hepsi Milliyet Blog’a gönderdiklerimiz içinde var.

Milliyet Blog üyelik kayıtlarına iki bilgi daha eklesin.

- Milliyet Blog’da yayımlanacak bloglarımın Yazar Kafe’de duyurulmasını kabul ediyorum / etmiyorum.
- Milliyet Blog’da daha önce yayımlanan bloglarımın Yazar Kafe’de duyurulmasını kabul ediyorum / etmiyorum.

Önerimin uygulanması hem Milliyet Blog’a hem de Yazar Kafe’ye katkı sağlayacaktır.

Ankara, 8 Şubat 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..