Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '19

 
Kategori
Oyunlar
 

Milliyet Blog’da


Bugün “Sana iyi gelenler listesi…”adı altında biraz yazmak istedim. Sonra WhatsApp dan kuzenime yazmaya başladım. “Tavsiye olunur…” adı altında.

Dedim ki “Elif abla, bu akşam eşinle keyif yaparken bi’çay bi’kahve içerken mesela, iki kâğıt ve iki kalem al ve eşinin karşısına otur.  Alın kalemleri elinize ve sen “İsmail, sana… iyi geliyor” o da sana “Elif, sana… İyi geliyor”  yazın 5 ya da 10 maddelik. sonra kâğıtları verin birbirinize.” dedim.

   Hani olur ya belki, kişinin fark etmediği bir şey vardır ve bu ona çok iyi geliyordur. Sonra sevdiği biri eşi, dostu, arkadaşı ona “Seni dalgın görüyorum bu aralar. Hadi, al benim bisikleti sana iyi gelecektir.”  diyebilir.

Ben önce “Bana iyi gelenler listesi”  yazdım.
    Duaya teslim olmak
    Kelle paça çorbası içmek
    Yazı yazmak
    Türk kahvesi içmek
    Sakin ortamlarda saatlerce vakit geçirmek, kendimi dinlemek
    Sol elime şahmeran takmak
    İnsanlarla konuşmak, onlara anlatmak, onları anlamak
    Günün enerjisine kapılıp saçmalamak, saçma biri olmak (sıkıcı ve sevimsiz biri olmaktan iyidir)
    Mutlaka Orhan Gencebay dinlemek
    Bisikletle gezmek
    Sarı ve turuncu giyinmek
 Bıla bıla bıla…

 Sonra ne mi yapacağım? Fark edemediğim ama bana iyi gelen şeyleri öğrenmek için bunu beni tanıyan bir arkadaşımla yapacağım. Peki, Sizce de iyi bir fikir değil mi?  Hem kişi kendini hatırlıyor, hem de sevdiği biri tarafından hoş tutuluyor. Bir taşla iki kuş. Ne güzel ne güzel :)

 

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..