Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'dan Mustafa Mumcu geçti

Milliyet Blog'dan Mustafa Mumcu geçti
 

Nasıl anlatılır acılar, hüzünler bilmem...

Yazılarıma yazdığı yorumlarına baktım... Tek tek okudum hepsini...

Ters düştüğümüz çok durumlar oldu...

Bu yazıyı ben mi yazdım acaba, altına imza atarım dedikleri de oldu...Hocam orası öyle değil böyledir dedikleri de...

Dobra dobra yazısı ve duruşuyla Milliyet Blog'un ağabeylerindendi...

O, uzun saçlı uzun soluklu duruşuyla önemli bir ses ve soluktu...

Çok keskin katı gibi duran davranışlarında ince bir duygu sevgi vardı...

Daha çok gençti... Milliyet BLOG'a ait çok önemli düşünceleri vardı...

Sivas gibi Anadolu, Almanya gibi gurbet, İzmir gibi sevda kokuyordu...

Acılar, bize Milliyet BLOG'la ne kadar içiçe olduğumuzu gösteriyor...

İzmir toplantılarına katılmayı Mustafa Mumcu'la tanışmayı çok istemiştim, zamanlama ve işlerin ters gitmesiyle bu gerçekleşmemişti... Hastane dönemlerinde, hasta yatağından seslenişi bize umut vermişti... Yaşama inatla tutunacağını umuyorduk ama onu kaybettik....

Mustafa Mumcu'ya rahmetler diliyorum. Yakınlarına ve Milliyet Blog ailesine baş sağlığı diliyorum...

Milliyet Blog'dan bir Mustafa Mumcu geçti...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..