Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Milliyet blog haberi ile sevindiklerim, üzüldüklerim oldu

Milliyet blog haberi ile sevindiklerim, üzüldüklerim oldu
 

23.Eylül günü Milliyet Gazetesinde Pazar ekinde, Milliyet Blog ile ilgili bir haber çıktı.

Elif Berköz Ünyay imzasıyla çıkmış.

http://www.milliyet.com.tr/2007/09/23/pazar/paz02.html

Bu haberi okuyunca, hüzün ile sevinci birlikte yaşadım.

Sevindiklerim şunlar;

2 bin 360 tane yazar varmış. Bunların, yaş aralığı 35-45 imiş. En küçük yazar 10 yaşında, en büyük yazar 70 yaşında imiş. Yazarlar, ağırlıklı olarak üniversite mezunu imişler. Bunların bazılarından bahsetmişler.

2 bin 360 tane yazar olması, bence çok iyi bir durum.

Bu yazarlar günde ortalama 200 blog yazıyorlarmış bu da iyi bir durum. Demek ki bu kadar konu bulunuyor.

Ve en iyi haberde Milliyet blog sitesini günde 45 bin, ayda 700 bin kişi ziyaret ediyormuş.

İnanılmaz bir rakam.

Bilindiği gibi Milliyet Blog'da modadan dekorasyona siyasetten sağlığa yaklaşık 250 kategori yer alıyor.
Blog yazarları kategoriler arasında en çok aşk-evlilik, ilişkiler, siyaset, psikoloji, gündelik yaşam, mizah ve güncel konularında yazıyorlarmış.

En çok okunan bölümler ise aşk-evlilik, gündelik yaşam, siyaset, sinema ve astroloji imiş.

Bilim kategorisi hem blog yazarlarının hem de okuyucuların en az ilgisini çeken kategori imiş. İşte benim üzüldüğüm, hüzünlendiğim nokta bu oldu.

Diğer üzüldüğüm nokta da güzel kadınların fotoğraflarının kullanıldığı blog yazıları daha çok okunuyormuş. Bu durumdan ben de rahatsız oldum. Ben bir çok bloğuma güzel kadın resimleri koydum. “Acaba koymasam mı? Koymasam o kadar okunmazlar mı?” diye düşünmeden edemedim ve inadına, bu bloğa da bir bayan resmi koydum.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..