Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog için önerilerim -3-

Milliyet Blog için önerilerim -3-
 

Milliyet Blog için önerilerimi daha önce iki kez yayınlamıştım(1). Sonraki günlerde bloglarla ilgili başka yazılar da yazdım. O zamandan buyana biriken notlarımdan, yazılarımda sözetmediklerimden bu yazıyı oluşturdum:

1. İstatistiklere güvenmek istiyorum. Zaman zaman kendi bloglarıma girmem gerekiyor (2). Kendi kullanıcı kodumla login durumundayken girdiğim kendi sayfalarımdaki giriş sayısının artmasından rahatsız oluyorum. Şifremizle girdiğimizde kendi sayfalarımızın giriş sayısı hiç değişmesin. Aynı IP üzerinden yeniden girişlerde de hiç olmazsa o gün veya o saat yeni giriş sayısı eklenmesin.

2. Bir bloga birden çok galeri bağlamak mümkün olamıyor, birden çok konudan sözettiğim bir bloga birden çok galeriyi bağlamak istediğim zamanlar oldu. Bir galeriyi birden çok bloğa bağlamak ise hem gereksiz hem de yanlış uygulamalara yol açabilir.

3. “Günün en çok arananları” anlamsız geliyor bana. Listede zaman zaman birkaç sözcükten oluşan gruplar görünüyor. Bunların aynı kişi tarafından gönderilme olasılığı yüksek.

4. Blog sayfasına eklenen haberlere yorum bölümü ilk gördüğümde olumlu göründü ancak okuyunca buradaki düzeyin bloglara göre daha düşük olduğunu farkettim. Birçoğu özenle yazılmış blogların yanına çalakalem yazılmış bu yorumlar yakışmadı.

5. Milliyet Blog’un arama motoru büyük ve küçük harfe duyarlı olduğu için arama yapmak zorlaşıyor. İki olasılığı da denemek gerekiyor. Bu da arama motorunun gücünü azaltıyor.

Şimdi yeni bir dosya açıp yeni önerilerimi yazmaya başlayacağım.

(1) 1. yazı: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=13895
2. yazı: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=15024
(2) Yazılarımdaki hataları düzeltmek için kendime sözverdiğimi yazmıştım son yazılarımdan birinde. Şimdi her yazımı yeniden dikkatle okuyorum.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..