Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Konseyi (MBK) kurulmalıdır!

Bloglardaki bu başıboşluğu bir Milliyet Blog Konseyi (MBK) kurarak aşabileceğimize inanıyorum!

Başlangıçta başıhoş bir durum vardı burada! Sonradan bozuldu!

Sanırım bunda benim de biraz kusurum var! Duyumlarım böyle diyor! Canım sağ olsun!

Blog kelimesinin yeniden tanımlanması lazım başta!

Bin beş yüze yakın blog yazmış bir kardeşiniz olarak, açıkça ifade etmeliyim ki yazdıklarımın hiç biri blog normlarına uygun değil!

Fasa fiso hepsi!

MBK kurulmuş olsa benim yazılarımın yüzde doksan dokuzu “kınama “ cezası alır!

Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum!

Blogdaşlarımızın çoğunlukla Marmara ve kıyı bölgelerimizden oluşması da seviyenin düşmesine etkendir! (buraların rakımı düşük biliyorsunuz!)

Şebinkarahisarlı bir tane blogcumuz yok!

Digorlu da yok!

Tuzu kuru yörelerin blogcularının yazdıkları bu kadar olur!

Valla yazacak çok şey var ama bunları toplantıda dile getireceğim!

Dilimin altında bir şey kalmayacak!

Doluyum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..