Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '10

 
Kategori
Mizah
 

Milliyet Blog'la ilgili çılgın fikirlerim var!

Milliyet Blog'la ilgili çılgın fikirlerim var!
 

düşünürken!


Hayatım çılgın fikirler üretmekle geçti!

Çevremde “Zehir gibi kafası çalışan Ahmet” lakabım vardır!

Milliyet Blog’da kısmet olmadı!

Ama olacak!

Büyük bir sürprizle geliyorum arkadaşlar! Sayemde Milliyet Blog adı Facebook’u dahi geçecek! Buna emin olun!

Yaklaşık bir yıldır buna hazırlanıyordum! Uzun bir süreydi ama değdi doğrusu!

Kaldı bunu editörlere kabul ettirmek!

Çarşamba günü A.K.S (Acele Kargo Servisi!) ile projemi gönderiyorum! Tam 365 sayfa 6 satır tuttu tamamı! Bu süreye iki Ramazan bir Kurban Bayramı da dâhil! O sayfalarımı baklava ve kurbanlık koç resimleriyle zenginleştirdim!

Diyelim bu fikirlerimi beğenmediler, projemi sayfa sayfa yayınlayacağım burada ve sonunda referanduma götüreceğim! Yarıdan bir fazlası evet dedi mi yönetim mecburen evet diyecektir!

Sizlere güveniyorum!

Güvenmediklerim de var ama onlar azınlıktalar şükürler olsun!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..