Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'la tanışmam

Milliyet Blog'la tanışmam
 

Uzun süredir internetle haşır neşir durumdayım... Bu süre zarfında çeşitli yerlerde yazılarımı da paylaştım ancak ne olursa olsun kısıtlı bir kitleye hitap ettiğiniz için hedeflediğim amaca pek ulaşamadım.

Blog kavramını da bu yüzden tutmadım.
Bir kaç yere kayıt oldum ancak beğenmedim.
Milliyet Blog'u da öncelerden biliyordum ancak bir süre sonra aklımdan çıkmış.

Yine her zamanki gibi günlük gazeteleri takip ederken Milliyet'in web sitesinde blogcuların toplandığını gördüm. Fotograf ve videolar'dan ortamın gayet güzel olduğu anlaşılıyordu. İmrenmemek, orda olmak istememek elde değildi. Belki işin içinde olan bazı blogcular benimle aynı fikirde olmayabilirler ama ne olursa olsun blog kavramı'nın ülkemizde bu kadar ilerlemiş olması beni mutlu etti.

Üye oldum hemen Milliyet Blog'a.
Üye olurken kafamda herhangi bir amaç vardı dersem yalan olur..
Sadece bu aileye katılma isteğiydi belki.
Ya da yazılarını paylaşmaktan hoşlanan bir yazarın aldığı, alacağı keyifti.
En kötüsü sıkılmış bir bireyin "dur şu blog olayına bende gireyim" tarzı duyarsız davranışı..
Bilemiyorum..
Tek bildiğim kafamda herhangi bir amaç olmadan soruları cevapladığımdı.
Gönderdim bilgileri..
Bir süre onay bekledikten sonra artık ben de Milliyet blog yazarıyım..
Teşekkürler..

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..