Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
438
 

Milliyet Blog Mahallesi - ''Korsan Avı '' -3. bölüm...

Milliyet Blog Mahallesi -  ''Korsan Avı '' -3. bölüm...
 

Boyalı korsanlar :)


Yat Sahibi olmak  çok zor bu devirde...Çekemeyenleriniz çok olur...Yatınızla  hayatın tadını çıkarabilmeniz için çok özgür denizlere açılmanız gerekecektir....

Hanımağa NiL Hanım da böyle düşünerek özgür yazarlar sitesi olan Milliyet Blog Mahallesi sahillerine demir atmıştı. Yat'ının gönderine de Türk Bayrağının yanısıra, BJK Flâmasını  dalgalandırmıştı.

Mahalleden de süper lüks bir villa satın almış;tüm dostlarının buraya yerleştiğini görünce de mutluluktan havalara uçmuştu...

Fekat !..Heyhat !..İşte yine şanssızlık yakasını bırakmadı...Milliyet Blog Mahallesi ,mutlu bir şekilde parti hazırlıkları yaparken, Hanımağa'nın Yat'ının sahilden hızla uzaklaştırıldığını görerek paniğe kapılmıştık...

Üstelik, Yat'tan gelen bir telefonla Captain 'i arayarak kendisinin  Kayıkçı Kul Ahmet olduğunu söyleyen zat,inisiyatıfi dışında ,kendisinin ve Yat'ın Somalili korsanlar tarafından kaçırılmaya başlandığını söylüyordu ve yardım istiyordu...

Yani, koca YAT resmen çalınmış oluyordu !!..

Müthiş bir dayanışma örneği gösteren mahalleli, derhal B Plânı yaparak Yat'ı kurtarma operasyonuna başlamıştı.

..............

Duruma el koymak için,denize takım elbiseleriyle dalan Sekiz Belâ Muttalip,bir müddet gözden kaybolmuştu...

Fekat ,saatler sonra Sekiz Bela Muttalip 'in, ikişer adet yunus balığını kayak gibi kullanarak sür'atle Yat'a doğru ilerlediğine tanık oluyorduk !..

MU-DO dürbünüyle ufukları seyrediyordu....Bir şiir mırıldanıyordu...'' Yunusun rengi,gözlerindendi...''

Kraliçemiz Cansın Hanım,kahramanlarımıza o kadar güvenmişti ki  kaçırma olayını çok önemsememişti ; prenses kızı Dilekç ile yeni güftesinin bestelenmiş halini prova ediyordu...

-Hüzüüün zaman zamaaan delii dalgaalarlaa gelliirr.. Gönlümün kıyısına vuruuuuuur...!.. :)

Muhtar Kezban Yenge ise geçen bölümden itibaren ''Kayıplardaydı '...!!..Bürosunda,adres kayıtlarını  tuttuğu ;bir taraftan da gecemiz için kırmızı biberler közlediği söyleniyordu...

Gökyüzündeki polis helikopterinde ,Hızır İlyas  ve Komiser Erol Abimizin teyakkuz halinde güldüklerini görüyorduk !.. Tehlike onlar için bir eğlenceydi sanki !..

Büyük Yat sahibi   Ünlü Armatör,FB.Baterist Metin Bey ise, baterilerinden en büyük olan davulunu getirmiş meydanın ortasına kurmuştu.

Anlaşılan zafer kutlamasına hazırlanıyordu...  Ortada büyük bir ateş yakılmıştı...

Hasan Basri Bey de sırılsıklam vaziyette,güverteye avdet etmişti...Rizeli hemşehrisuni kurtaracaktı..

Muttalip, aniden Yat'ın eksoz borusundan dalış yaptı ve makine dairesinden,simsiyah olaraktan  ortaya çıkıverdi...

Muttalipin o güzelim beyaz cilt rengi, simsiyah olmuştu.

Demek ki Somaliler gibi siyahi olaraktan aralarına dalmayı planlamıştı.

Korsanların arkalarından dolanarak ''İki puan alan '' Muttalip,onları kaptan köşkünde,köşeye kıstırmıştı...

Sahile doluşan MB Mahalle Halkı heyecanla olayı takip ediyordu...Kaymakam ve belediye başkanı ,durumu hökümata iletmek için payitahta doğru yola çıkmışlardı.

Estetisyen Sennur Apla :-Haydi ,mahallemizin yiğit kabadayısı Sekiz Bela Muttalip,bitir işlerini !..

Maksut : Ben de ...Ben de geliyorum...Bekleyiin !..Allah...Allah...Alah...Allaaaaaaaahhh !...

Muttalip elinde palasıyla güverteye dalışa geçivermişti...

Sekiz Bela Muttalip :- Teslim olun leeeynn keratalar...Yoksa balinalara yem yaparız sizi !..

1. Korsan :- Kolaysa yem et bakalım ...KKA elimizde...İçerde kamaradaki adamımızın yanında esir !..

Bu gece, MB Beta versiyon ,150 porsiyon  MB Yazarı istifa etmezse,yakarız bu güzelim Yat'ı !..

2. Korsan :- Sizler lüküs hayat yaşarken bizler dışarda soğuk havada titriyoruz...Adâlet mi bu !..Ayrıca 250 tl isterük !..

Hızır İlyas : (Güverteden )- Hiaaaaaayyytt !...Üleeenn  teslim olun ...Şu elimdeki çakı bıçağını görüyor musunuz ?..Halis muhlis Çin malıdır !..

Komiser Erol Abi :- Kanun namına teslim olun !...Biz, Somali'ye yardım ediyoruz..Siz gelip burda ...!..

3. Korsan :- Som-Ali'yi garıştırma  gomiser beğ...Biz MB'den istifalar istiyok !..Şimdi gidin burrrdaann !..

Sekiz Bela Muttalip : -Sabrımı taşırmayın leeeeeeyynn...!..Bakın ben de siyâhiyim...Gelin anlaşak !..

Hızır İlyas: -Eyvaaah  sağanak başladı...Islaniceez...Ülen şunlara bakın...yağmurdan renkleri, açılıyor...Boyaları akıyor leeeeeyn !..Bunlar Somali siyahisi neyim değiller...Bunlar sahtekar...Vaay Muttalip senin de rengin açılıyor yahu ?..

Komiser Erol Abi : (Havada uçarak ) --Hiaaaayyyt leyn yakaladım işte ikisini ...Diğerleri senin Muttalip...Beni koru İlyas Abi...

Sekiz Bela Muttalip : (Elinin tersiyle tokatlamaya başlar ).---Smaack !...Sock !.. İşte sinek gibi yakaladım diğerini de...Ülen bunların yağmurdan renkleri açıldı...Tanıdık bunlar...tanıdıııık !..

MUDO : (Dürbünle bakarken şiirler mırıldanır )- Aaah MB..gelemem ben...Bağımlılık yaparsın bana !..

1-2-3. Korsanlar (Koro halinde ) :-Biz ettik siz etmeyin ağalar...kıymayın bizlere Ühhüüüü !..

Hızır İlyas Abi : Hepicüğünü yakaladıık ...Şimdi sıra KKA' yı kurtaralım...Nerde üleeyn KKA ?...Hııı..?..

Korsanlar : Kamarada esir ağabey...nolur 3-5 kişi,hatırımız için  istifa edin ;yoksa bizi keserler !..

Muttalip :( Kamaraya lombozdan dalar ):hiaaayt !.Yakaladım leyn sizi !Nerde leyn Kayıkçı Kul Ahmet ?..

3,5. Korsan :- İşte bu ağabey KKA bu  !...(Gösterdiği adam da kendileri gibi soba isiyle boyanmış KKA ile alakası olmayan bir üç kağıtçıydı ...Muttalip yüzüne doğru su dökünce boyası ve foyası ortaya çıkmıştı )

Hızır İlyas:- Vaay bee...ne nümero bu ?..Alayınız üç kağıtçı sizin...KKA telefon etmişti hani ?..

3,5 korsan :- Abiii ben KKA 'nın sesini iyi taklit eylerim..daha önce meclisinde bulunmuştum...tanırım kendisini...Kendisi 3 nolu yengemizle şu anda Karayiplerde...!..

Komiser Erol Abi: (Polislere )-Tutuklayın bunları...Doğru merkeze...Öttürsünler  herkese...

Sekiz Bela Muttalip :-Elimin hamını bile alamadım...Hadi bana eyvallah !..

( Kıç tarafında ,denizde hazır bekleyen iki yunus, tekrar kayak moduna girerek Muttalipi alıp son hızla mahallenin yolunu tutarlar...)

MODO (Dürbünle bakarken ) .- Yine bu yıl ada sensiz..İçime hiç sinmeyecek ...

DİLEKÇ :-Bu gece benim gecem olecek...Assolistlik teklifi alacağım...Tanrım Dilekçemi kabul et..noolluur !..''Geceeeniiiin matemmiiii aşkımaaaaaaaaaaaa doğuyyoooor...aşkımıza doğuyooor ..nının nınının....''  Bu kalp seniii unutuur muuu ?...

Yat'ta durum karışıktır...

Hızır İlyas:- Bi dakka komiserim...Ülen korsan nüsvetteleri ,inin denize de itin bakalım şu yat'ı çalıştıralım...Nil Hanım'ı kızdırmayalım !..(Korsanlar yatı iterler...Yat homurtuyla çalışır)

Karaya ulaştıklarında büyük bir tezahüratla karşılanırlar..

FB Baterist Metin ,orkestrasıyla ''Bessame Muço '' yu çalarken,belediye bandosu da iştirak etmeye başlamıştı.Tam o sırada sarışın genç bir hanımefendi mikrofonu kaptı ve...

Mrs Detektif Sevilay (Sevilay Gülçek )::-Eeeyy sevgili Milliyet Blog Mahallesi halkı,şu andan itibaren bendeniz detektifiniz Mrs.Sevilay hizmetinizdedir. En ufak polisiye olayınızı bana bildiriniz...Officem:Basın Sokak 27 numaradadır...hepinize iyi eğlenceleeer !..

Koro : Yaşşaaa...varoool Sevilaaay !..

Muzaffer Cellek Başkan,56 model pembe renkli Cobra Helikopteriyle meydanın ogöbeğine inivermişti...Halk büyük bir sevinçle FB Baterist Metin'in çaldığı tangolara eşlik ediyordu...

Dlekç: (Mikrofonda kadife sesiyle ):-Papatya gibisin,narin ve inceeeeeee....

Muzaffer Cellek Başkan, estetisyen Sennur'la Tango yapıyor...Adeta kızı uçuruyordu...

Mrs.Detektif Sevilayın da eniştemizle yaptığı danslar çok göz doldurucuydu ...

Korsanlar :(Koro ): Bizler  de yam-yam dansı yapalım...tam tam çalalım...Affedin noluur !..Cansın Erol Abla,bu gece sizin  geceniz şerfine ne olur söyleyin kellemizi bağışlasınlar...

Komiser Erol :-Gerçek kimliklerinizi delikanlıca burada açıklayın...Belki cezanız azalır...

Kraliçe Cansın : Ben affettim bu çocukları...Aaaa bir tanesi de erkek kılığına girmiş kadınmış haaa ?..

Dilekç: (Tango )-  Sevdiiiim ben o kadınıııı...sooorduum onun adınıııı..Ra ray raa raaay....

Neşe İleri ve Sema Sener :--AAaayyy vallahi Cansın Ablamıza katılıyoruz...Affedelim gitsinler...Biz neşemize bakalım..Bessame,Bessame muuuuçoooo ...

FB.Baterist Metin :- Haydi gençler dansa ...akşama balo var...benim YAT hepinizin emrine amâde !...Cansın Ablanın kutlama gecesinden sonra hepimiz Yat'ta sabahlayacağız...

KORO :Ooooleeeyy...ooooooleeeyy...ooooleeeeyyy   !...

Nİl Hanımağa : (havaya iki el sıkar ):-Teeeeyt...Dağılın leyn korsanlar...Buraya  eğlenmeye geldik...Bırakın ,neşemize bakalım..haa iki kişi gelsin de benim YAT'ı  temizleyek !..İs yapmışlar...

Mor Okyanus: -Efendim bu korsanlara kitap hediye etmek isityorum...Eğitilsinler yazzık !..

Ohannes : -Matbaamda balo gecesinin afişleri hazır,Maksutla, Manken kız bana yardım edebilirlerse sevinirim...

Editör Aplalar :- Güvenir üye olmak isteyenler öz geçmişleriyle basın sitesindeki office'mize başvursunlar lütfen...Biz baloya katılamayız..Bize yassak !..Daha önce de katılmazdık zaatennn !..

Hızır Kabil Abi :- Editörler de bizim aileden saymalılar kendilerini...Kesinlikle bizden soyutlamayınız kendinizi...MB Mahallesi halkı varsa MB var...Yoksa ne anlamı kalır...Katılın aramıza...Çekinmeyin !..

Editör Abiler :- Biz yorum yapamayık...Bakırören Grubuna danışmamız gerek..Ne gerek baklava börek !..Güvenilir üye olabilmek için bizi görmeniz gerekir !.. :)

Newyorker : -Bizim Amerikanya'da her gün balo...Twist...Dancing...Rap rap raap...Kih...kih..kiiih...!..

Kibritçi Kız Meral ::-Üşüyorum !..Annemi isterim...Kibritlerim ıslandı !..

MUDO ( Dürbünle bakarak )- Şu lâcivert gecenin ardında bakan kayıklar ne kadar da şirinler :)

Sanat Kafe sahibi Hüseyin Bey: -Sanat,sevgi,dostluk burada...Şimdi bu hikâyeden de muzırlık arayan olursa kafası girsin tandıra !.  :)

Koro : Kafası girsin tandıra !..  :))   Pekmez olsun,yesinler bandıra bandıra...( Ne alâka ?.. ..:))

Avukat Fatma Hanım: TCK 'nın 34 / 7 maddesi b ,bendine göre huzur ortamına ''turp sıkanlar '' yaş değnekle 70 kez popolarından vurula !   :))

KORO :--Popolarından değnekle  vurula !...

Tam o sırada Roman havaları çalan bir ekip, içlerinde güzeller güzeli çengileriyle ,Sabişin süzülen meşhur Melekleriyle iskele meydanında toplanan Milliyet Blog Mahallesi'nin ünlü yazarlarının arasına dalıverirler...Herkes sevinçle dona kalmıştır...Hızır İlyas Bey, Komiser Erol Bey,yine gard vaziyettindedirler...Az sonra rahatlarlar...

Tam o sırada,Cellek Başkan kollarını iki yana açarak Sabiş ve meleklerini hüsn-ü kabûl eylerler...

Melekli Sabiş :  -Heeey  !!...Te  be bre dostlaaar...Biz gelmişiiiz Yandan yandaan...Haydi dans edelim orrdaan burdaan,,,heeey   !!!...Düriyemin güğümleriii kalaylıı aah kalaylıı...Yandaaaaann yandaaaan !...

Maksut :(İçinden ) -  Derhal ortadaki melek'i dansa kaldırmalıyım...Cesaretli olmalıyım !...

Sennur Apla,Neşe İleri ,Cansın Abla,Dilekç ,alkışlarıyla tempo tutmaktadırlar...

Tam o sırada, mikrofonda davudi sesiyle  Sekiz Bela Muttalip'in İzmirin Kavakları şarkısını söylemeye başlamasıyla tüm koro şarkıya eşlik etmeye başlar...

Hızır İlyas Bey ve Komiser Erol Abi,karşılıklı oynamaya başlayınca eğlence doruğa çıkar...Maksut da balık etindeki Sabiş Meleğiyle oynamaktadır...Sabiş çoook mutludur...Melekleri evde kalmaktan kurtulacaktır...nihayet...

-İzmirin kavaaaklaarııı...Tökülür yapraaaklaaaaarrıııı !...Bize de derleeeer Çakıcıııı....!!...

Eğlence pür neşe devam ederken aniden belediye hoparlöründen bir anons duyulur...

...Cazzzıııırt...cooorrttt...Öhhö öhöö !..Ses gonturol ...Tikkat...tikkat...Bugün yakalanan 4 adet korsanın ,yanlarına Güvercin Ali'yi de alarak sırra kadem bastıkları tesbit edilmiştir...Tüm ordu seferberlik ilan etmiştir...Eli silah tutan herkes ,vatanını seven herkes cepheyeee...İlânen duyurulur !...

-Tikkat...tikkat...!...Cazzzııırt...:!...Şimdi aldığımız bir habere göre '' Beyaz sakallı,nur yüzlü Kayıkçı Kul Ahmet Hazretleri ismindeki meşhur zât-ı şerif '' haremi ve müritleriyle birlikte yarın kentimize avdet edecektir...

 

.........................................................................................................................................................

* Haydaaaaaa...Aleettin Maydaaa !...Ne olecek şimdi...(  3.Bölüm sonu ).........

--Zihinde kalan amansız sorular :

* Seferberlik hikayesi gerçek miydi ?..

* Tanrım MB Mahallesi bir ''Gün yüzü '' göremeyecek miydi ?..

* Cansın Hanımın muhteşem gecesine gidilebilecek mi ?..

 * Korsanlar,yeni bir mazaratlık yapabilir mi ?..

 * Sekiz Belâ Muttalip sinirlerine hakim olabilecek mi ?..

 * Komiser Erol Abi,korsanlar kaçınca ''sürgün '' olabilir mi  ?..

* Editörler bu mahalle senaryosuna dahil olmayı kabul edecekler miydi ?..Patronları bu muhteşem mahalleyi ziyaret edecek miydi ?..

 * Dilekç hayallerindeki, as solistliğe kavuşabilecek miydi  ?..

*Sabiş'in yaşı geçmeye  başlayan meleklerinin kısmeti açılacak mıydı ?..

* Nur yüzlü  Kayıkçı Kul Ahmet Efendi de nerden çıkmıştı ?..Bizim KKA ile yakınlığı var mıydı ?..

SORULARIN YANITLARI  gelecek dizimizde...:)))

  ................................................

Devamı , 4. Bölüm,19 Ekim (October ) Çarşamba (Wednesday )...Bekleriz efendim...

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

(OHANNESE yanıtım teknik hata nedeniyle uçmuştu...buradan yanıtlıyorum )Sevgili Ohannes, Milliyet Blog Mahallesi Dizimiz Bayramertesi tüm hızıyla tekrar devam edecektir.Şiirniz yeni bölüm için bana ilham verdi...Şiiri aynen kullanacağım :)) Matbaanda yaşama dair güzel şeyler yazmak ve basmak dileklerimle bayramını candan kutlar,gözlerinden öperim(Maksut ) :))

Mesut Selek 
 05.11.2011 12:29
 

Üstadım, Kraliçemiz Cansın Hanım'ın ısmarladığı Balo gecemizin afişlerini, Maksut abimizle, güzeller güzeli Manken kızımız zaflara koyarak, gönderilmek üzere hazır hale getirdiler, isimleri de yazdılar. Kraliçemize bir şiirle sesleneyim barim, duymuyo sesimizi, kısıldı valla. Kal sağlıcakla./ Çiçek / Kendimi yeşil gözlü bir prens sanırdım, Sevemedi yeşil gözlerimi prensesim, Yeşil gözlüler yalancı olur derdi, Sevdim sevilmedim, aşkımız yarım kaldı./ Oysa ne çok prensesimi sevmiştim, Uğruna ölümü bile göze almıştım, Gençlikde bir başkaymış aşklarım sevdalarım, Gençlikde düşünmezdi insanlar ceplerini./ Aşkımız, sevgimiz, duygularımız vardı, Askere gittim, annesinin bir bildiği vardı, Ben askerdeyken, aşkımı verdi cepleri doluya, Teskere alıp geldim, duydum ki düğünleri vardı./ Sekiz senelik aşkımız mazi olmuştu, İlk aşkım, ilk sevgilim olmuştu, Adı gibi çiçekler kadar güzeldi, Çiçeğimi başkası kokladı, dikenleri bana kaldı. Bizim sevgimiz, çiçeklerde kaldı./

Ohannes 
 04.11.2011 22:52
Cevap :
Sevgili Ohannes, Milliyet Blog Mahallesi Dizimiz Bayramertesi tüm hızıyla tekrar devam edecektir.Şiirniz yeni bölüm için bana ilham verdi...Şiiri aynen kullanacağım :)) Matbaanda yaşama dair güzel şeyler yazmak ve basmak dileklerimle bayramını candan kutlar,gözlerinden öperim(Maksut ) :))  05.11.2011 12:24
 

Biz yokken mahalle çok dalgalanmış. Korsanlar gemiler, herkes görev başında. Muzaffer Cellek 56 model pembe renkli cobra helikopteriyle değil ama, Telefrikle uçuveresi geldi GÖKOVA'ya. Tanıştık... Şarkılar güzel çalıyor mu,seslendirdi mi Cansın Hanım değme gitsi, sıcak çaylar deminde. Sohbette mahallle. Gün yüzü görecek bizim mahallemiz. Selam ve sevgi, saygılarımızı iletiyoruz.

Nabide Kılınç 
 18.10.2011 16:40
Cevap :
Mahallemizin insan yelpazesi genişiliyor..Bu yelpazeyi tutan güzel elleriniz tüm yurdu serinletiyor...Umarım Milliyet Blog Mahallesindeki şen şakrak yapılanma,aydınlanma,tüm yurda şamil olur...Güzel yüreğinize sağlık Nadide İnsan,Nabide hanıma saygılarımla...(Maksut )  18.10.2011 18:19
 

allahın fukaraları...))) orada bir köşede sözüm ona bir büromuz var... Brokeriz güya... yanı cebinizde peş paranızda mı yok... o zaman mendil açın toplayın biraz para... Gelin karadenize ..nasıl konuştuğumuzu doğru dürüst yazın barı. Öğretelim sizi... Sopaya sopa abaya aba deriz, sapa şap demeyiz, sapu yazan hapi yutmiştur biline...))) saygılarımla...

Metin TOPÇU 
 18.10.2011 13:29
Cevap :
Broker Metin Abi...Fukaralık diz boyu...Gönül zenginliğinde trilyoner bu mahalle...Fekat burada aldığımız arsaların pirim yapacağı bir gerçek...Diktiğimiz zeytin fideleri yeşerecek,onlar boy atacak...Çalılarına koyunlar takılacak yünlerinden kazaklar öreceğiz...Zeytinleri olduğunda sıkıp suyunu satacağız...posasından sabun yapacağız...Ve paranın anasını ağlatacağız...O güne kadar Maksut'un Çay ocağına gel...Ciklet falan sat...Az sabret canım...Heh heeeee...Peşin parayı görünce nasıl güldün değil mi..Ahhaaaa...Aklıma geliveeedi abicim Transatlatik sahibi FB Efsane Metin Abi paralarını değerlendirmek için sizi arıyordu...Muzaffer Cellek Başkan da Mısırdaki halasından kalan 45 küp altını evinde saklıyormuş...Senin işin açıldı hayırlı olsun..Maksut Kardeşini de görürsün sanırım Kih..kih kiiih :) Hadi görüşürük Byee...  18.10.2011 15:50
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1522
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1525
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster