Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '11

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
302
 

Milliyet Blog Mahallesi... "Mesajlar Arap saçı" -4. BÖLÜM -

Milliyet Blog Mahallesi... "Mesajlar Arap saçı" -4. BÖLÜM -
 

Milliyet Blog Mahallesi, gecenin başlamasına yakın ,arazözle sulanan sokak toprağının kokusuna şebboyların aşk fısıltılı rayihalarına kendini kaptırmıştı.

Mahalle Halkı,  ''  Sekiz Belâ Muttalip'in maçoraları,şenlik hazırlıkları,dans provaları ,korsanların YAT eylemleri...KKA ...vs...'' derken epey yorgun düşmüştü...

Maksut,  küçük hasır iskemlesine (kürsü ) oturmuş ;nargilesini fokurdatırken ,Çay Ocağını büyütmek ve Bergamot Gross Cafe adı altında üç katlı bir lşletmeyi kurmanın planlarını yapıyordu...

Herkes evine çekilmiş FB Efsane Metin'in Yat'ında planlanan muhteşem Balo'nun hayalleriyle son hazırlıkları peşindeydi...Martılar denize değip geçiyorlardı...Bazıları değmeden geçiyordu...

GSM operatörleri Maksut'un peşindeydi...Onu kafaya alıp meydanın en yüksek binalarına Baz İstasyonlarını kurmak için Laz kurnazlıkları planlıyorlardı...Cellek Başkan ,MB Mahallesinde herşeyin doğal kalmasını istiyor,çağdaş tek dişi kalmış canavarları bu kentte görmek istemiyordu...

Maksut,Estetisyen Sennurun kadife sesiyle kendine geliveedi...Sennur kırmızı gramafon kağıtlarından harika bir elbise diktirmişti...

Sennur :- Maksuuutcuuuum !..Baak...Elbisem nasııll !...

Maksut :-Aboooooww  kıız...Bu neeeee !...Sen 7 Cüceli Prenses Cindirella olmuşsun...Yalnıız...Ee  şeeyy !...Etek biraz kısa ve bu kağıttan elbiseyi gecenin mumları yakmasın sakın ?..

Sennur:-Hah haaaaay...Bi şiycik olmaz...sen beğendiysen mesele yok !..

Maksut :-Valla bana göre hava hooş ..Yalnız Sekiz Bela Muttalip Abi'yle Hızır İlyas Abimiz ne der ..I don't know...

Sennur:-Yok canım benim abilerim çağdaş kafalıdır...Sen Nil Ablanın,Nezom'un,DilekÇ'nin dekoltelerini bir görsen ha haayy !..

Tam o sırada elinde çantayla sarışın ,ince ,etine dolgun,uzun boylu,tıknaz bir hanım kapıda belirir !..Şüpheli bakışlarla çevreyi kolaçan edip,Maksut'lu Sennur'u dışarı davet eder...Adının Sevilay olduğunu ve kendisinin özel detektif olduğunu altını çizerek vurgular...

Tetektif  Sevilay:-Gençler bana bakın..bu aramızda kalsın ..Ben Ef-Bi-Ay  ajanıyım...Size sorularım olecek..

Maksut-Sennur koro :-Buyur tetektif abla...Ne demek tükkan senin ..

Tetektif Sevilay :- Şimdi çökün ve perdeleri kapatın.Burada Kayıkçı Kul Ahmet isimli bir şahıs varmış ve kendini evliya olarak millete ''lanse edip '' para toplarmış...Nerde bu adam ?...Hııı ?..

Sennur:-Eee...şeey...ben eve geç kaldım...Bubam valla seni de beni de parçalar Maksut ben kaçtım...

Tetektif Sevilay :-Naaayyıır...nolamaazz...kaçamazsın...Allahın emriyle gideceksiinnn !...

Zavallı Sennur, bir hamle yaparak Tetektifin bacakları arasından kaçar...Fekat elbisesinin bir miktarı yırtılır..ortacıkta asılı kalır...Tetektif,Maksutu esir almayı düşünmektedir...

Maksut :Kurban olem...Sevilay Abla..Valla ben KKA 'yı tanımam etmem...Buraya da heç gelmedi...

T.Sevilay :-Yalannn söylüyorrrsuun yalaaannn...Şrrakk şrraakk ! ( Tokat sesi değil...Kamçı çıkarır )

Maksut :- Vallahi Sevilay Apla sana bir sır vereyim..gel kulağını eğil...Kimse duymasın(Fısıltıyla ) Yarın buraya Kayıkçı Kul Cüppeli Sakallı Kel Mehmet Efendi gelecek...Para toplayacakmış...Bu mahallede havasını alır..Burada şıklar,şeyhlere,takkeliye,tekkeliye pabuç bırakacak kimse yok !..Ama korsanlar gibi bunda da bir bit yeniği olabülüüür..

T.Sevilay : -İşte buuuu !...oleeey...oleeyy...oleey...Aradığımı buldum Maksut ...Senden ricam,ben kıyafet değiştirip senin Çay Ocağında,garson  ''Tavşan Kız '' modunda dolaşacağım..Çaktırma...Kiiih kiiih !..

Maksut :Tamam ablacığım...Sen benimdünya ahret garsonumsun gayrı...Buyur !...ocak senin...Annnaamm ..Muhtar Kezban Yengem de geliyor...Aman çaktırma çok asabidir haa !..

Kezban Yenke : (Şarkı söyleyerek ):

Pencereden inmeden
inip gelir inceden
geldi göçtü görmeden
muhtar mı oldun kezban yenge...:))) İyi akşamlaaar Maksutcuğum..ne var ne yok !...Kim bu kız sarışın marışın..Haa ?..Anlayalım...Mahallede daha önce heç görmedim kıız kimsin seen ?..

T.Sevilay : -Efendim ben zavallı bir öğrenciyim...Okuyabilmem için ekmeğimi taştan çıkarmam gerekti...ocak buldum..Ocaktan çıkarıyorum...

Kezban Yenke :-Wwaaayyy güzelim afferrin sana ...Nerde kalıyon..Ne içip ne yiyorsun ?..İkamet belgen,nüfüs kaaatın nirde hıı ?..( Maksut hemen atılır )

Maksut : Keziban aplam  bu zavallı Cindirella gibi fukaramız,bemn de kalacak...Ben hallederim ikameti...Sen merak etme...(Tam o sırada Rize Eşrafından,Eski Tekel Çay Müdürü yeni Broker Metin abi gelir)
Broker Metin :- WWWaaayy dostlar ,erkek-dişi uşaklar burrdaaymış daaa !..Ha çan Maksutum yap hepimize bir demli hakiki Rize olsun daaaa !..Kezban Yenke...sen paralari yastik altinda tutaymişsun dedular...haçan çıkar da seni yönlerdireyum...hangi yatirim araci seni ihya eder...hallederim !..

Kezban Yenke :(Homurdanarak-Hınzır bendeki altınların yerini öğrenmiş..eyhvah !..)--EE eee hoş geldin Broker Metin...bende para ne gezeer karrdeşim...Bak para Nil Hanımağada,Hızır Bayram Abide,

Tetektif Sevilay:- (Aniden boş bulunur ):-Neeee...millette çuvalla para ha...ben kül yutmaammm...!...(Maksut kollarıyla sarılıp sıkıca kızın ağzını kapatır )

Kezban Yenke:-Ne oluyooooor yahu.... !...Bu ne çıldırrmışlık haa ?...bu mahalle önce,Erol Abimden, Muttalipten...sonrra ben dennn sorulur...Haaaaaaaaayyt ..kimsin seeennn...!..

(Zavallı Maksut kaderin bu cilvesi karşısında ne halt yiyeceğini şaşırarak ...İki arada...bir derede...)...

Maksut :-Duuuurrr...Kezban yenkem...bu kız saralııı..sarası tuttuuu...Hemen acile götürmeliyim..gel kız...Atla bakiim motorumun arkasına...Hıh temam  .........Tttıııırrr...( Kaçış sendromuyla gidiş o gidiş )

Broker Metin :- Vaay anaamm ne oldu...Şeytan çarpmışa döndük yahu ?..Ben cideyrum... Metinin paralarını hesap edeyum da vakit geçsun.Akşam baloda benimle dans edersiniz sanırım Kezban hanım !...Heh heee !..Byees..Kezban Yenke tesbihini çekerken  Ünlü taxi Patronu Mr.Hızır İlyas Abi ile Komiser Erol Abi hızla çay ocağına dalarlar...

Hızır İlyas Abi : Kezban Yenke neden bana mesaj attın anlamadım..Bak  ne yazmışsın...'' '' GÖKYÜZÜNDE GİDEN TURNALAR ŞİMDİ BURNUNU TIRMALAR ''  bu nedir bu buuu hıı ?..

Erol Abi :- Valla ben de şaştım Dilekç bana ne  yazmış bakınız: '' SABİŞ ABLA CANSIN ABLAMIN GECESİNDE NE GİYECEKSİN...ACELE CEVAP !..''  HA HA HAAA....

Kezban Yenke :.-Neeeee  nayyır nolamaaz..bana da MB'de Cellek Abiden mesaj gelmişti:

'' Sayın valim gösterdiğiniz ilgiden mütehass ve bizatihi şahsımı bahtiyar hissettim..Hörmetler...'' Hah haaa!..

Tam o sırada Sennur Apla,ağlayarak gelir...Kırmızı gramofon elbisesinin kalan yarısı gözyaşlarından sıklam sırım olmuştur...

Sennur Apla: Ben nerelere gidiiiim..şimdi Maksutun yüzüne nasıl bakiiiim..Benim' MB yorum Mesajım' da taaa deniz aşırı ülkede  asker olan Culduz abimin  git...telefonuna kon...''  Estetik aletlerim...âlet adavât...Sinop...Boyabat...birbirine karıştı...ühhüüüüh...hüüüü !..

Komiser Erol Abi :-Gölgelerin gücü adına..ne oluyor yahu...Bakın...işte şimdi bir mesaj daha geldi ''

''GÖZÜN AYDIN...BURNUN MANİSA.. TAYİNİN AĞRIYA ÇIKTI...İMZA :Kayıkçı kel mehmet efendi:))) ''

KORO :Haydaaaa !... Alettin Maydaaaaa !..

Ç.Melekli Sabiş:  ( Üzerinde balo için diktirdiği geniş ipekten kanatları vardı.) >:

- A benim canlaarrııııım...güzelleriiim...Mesajlarınız için çoook teşekkürleeer...hepiniz sözleşmiş gibi MB ve Face mesaj kutucuklarınmı dolduruveeemişsiniz...Doğum günümü kutlamışsınıız..Ayol daha benim doğuım günüme 7 ay var..hah hah haaaa.....Meleklerim safra kesenizden öpsünnn eemmiiii ?..hah hah aa...(Millet şaşkındır...kimse mesajı üstüne alamaz )

Meydanda pijamalı,gecelikli,eşofmanlı,tuvaletli,kuaförden yeni çıkmış haliyle,duştan yeni çıkmış bornozlu biçimde birçok mahaleli ellerinde cep telefonları, mini lap-topları vs...hep dalgın dalgın mesajları birbirlerine gösteriyıorlar ve homurdanıyorlardı...

Dilekç, çok sakindi ve yeni elbisesini kolej müdiresi Gül Hanıma gösterirken ''Lâleler şarkısını söylüyordu...Broker Metinle Captain Serhat Abi balkonda tavlaya tutuşmuşlardı...

Shalimar saçlarını dağıtmış,peçesini atmış...baloya hazır bir biçimde terasından herkesi süzüyordu...

Aniden gür bir ses duyuldu...Cellek Başkanın siyah,gür saçları sinirden dimdik olmuştu...

Cellek Başkan :   Neerde buu Maksuut haa ..nerdeee...Ülen bana bu mesaj çekilir mi ?...şuna bakın hele : '' Lepiska Saçlarından uçuşan kelebeklerin olayım . !..  :)) '' Ne demek leeyn buu...Maksuuuuuuutt  !...

Ortalık yine karışmıştı...Halk Yeni Beta versiyon MB Porocesinin azizliğine uğramıştı...Karanlıkta gizlice jeeperine binerek mahalleyi terkeden Editör Aplaların,abilerin hâl ve ahvâli bunu gösteriyordu...

Tam o sırada gökten zebille iner gibi küçük bir uçak alikopteri,ağır ağır meydanın oratasına inivermişti...

Komiser rol Abimiz,ilk defa silahına davranmıştı..İlyas Abi gard vaziyetindeydi...

Halk uzay gemisi geldi sanarkene  sisler arasında  üç silüet belirmişti...Birisi iri yarı tıknaz...diğerleri ise bayaa bi şişman cılız gibiydiler...İri yarı olanı gök gürültüsü gibi gürleyiveedi.ç..bu bu...ses evvet bu ses Sekiz bela Muttalibin sesiydi...peki yanındaki o sakallı cılız şişman adamla ...diğeri kimdi ?..

Sekiz Bela Muttalip :---Esselaaaaamün aleykum..Eeey millet...bakın size kimi getirdim...Bana da mesaj atarak :'' Güzelim,gel seninle boğazda seyrân edelim , diyen zibidi...Ve suç ortağı işte huzurlarınızda...buyrun tepe tepe kullanın !....

......

4. Bölüm Sonu...

....................

Zihne takıntı olan sorular ?...

1-Kimdi bu zibidiler ?..Mesajları hakerleyen mi vardı..Yoksa jammerleyenler mi ?..

2-Devlet bu durumda ne yapacaktı ?...yina sımsıkı yönetim gelebülür müydü ki ne ?..

3-Hiç mi gülmeyecekti bu mahalle ?..

4- Kayıkçı Cübbeli Sakallı Kul Mehmet Efendü kente avdet mi etmiş idi yoksa ?..

5-Kızı götüren Maksut neden halâ dönmemişti ?..

vs.. vs...uyku kaçıran sorular...Cumartesiye...5. bölümde...Yiter agayrı  eyvallah...!'..:)) 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

yalnız girizgâha bayıldım hocam o ne romantiklik :) laleee deevriii çocuuklarıyızz bizzz zamanımıızz geçmiiiş....(ben role fena kaptırdım :)) )

Dilek Fuçucı 
 06.12.2011 10:48
Cevap :
Umarım yine güzel günlerde yazmaya devam ederiz...Sevgiler paylaşılırsa anlam kazanıyor...Teşekkürler Dilek Hanım...selamlar..  09.12.2011 13:51
 

Cellek başkanın daha ne yetenekleri var, ürettikleri, resitalleri. Keşfedelim ne dersiniz?... Milliyet Blog Mahallesinde neler duyacağız, dinleyeceğiz daha...?

Nabide Kılınç 
 04.11.2011 13:21
Cevap :
Nabide Hanım,merhaba...Mahallemize dönmenin zamanı geldi sanırım...Mahallemizde bayram kutlasak mı ne dersiniz ?..:))  05.11.2011 22:09
 

Cellek başkanın siyah gür saçları mı? Ben kendisini yanlış mı görmüşüm yoksa Akyaka'nın suları mı ak saçlara çevirmiş. Milliyet Blog Mahallesi ayrı bir cennet huzurlu neşeli mahalleye dönecek üstelik bağlılık ve dayanışma, beraberlik örneği sergileyecek, sergileyecek mi? Bu denli çabanız, Milliyet Blog'a bağlılığınız ve üretiminiz. Doğacak güzel beraberlikler, güzel işler. Size sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Şimdilik hoşçakalın.. Nabide Kılınç. Yerkesik. 04.11.2011

Nabide Kılınç 
 04.11.2011 11:27
Cevap :
Nadide yorumlarıyla bana şevk veren sevgili Nabide Hanım,Merhabalar :)) Cellek Başkan,film çekimlerimizin negatiflerine baktığımda siyah ve gür saçlarıyla,kaşlarıyla görülüyor...Gerçi doğal halindeki pamuk renkler O'na çok yakışıyor.Allah O'nu ve sizleri başımızdan eksik etmesin...Ülkemizin huzura kavuştuğu günlerde Akdeniz İnasanı olmamızdan ve duygusal bir mizacımızdan dolayı,mizahi ve uzlaştırıcı yazılara dönüyorum.Milliyet Blog Mahallesi Dizisi 4. bölüm itibariyle ''inkıtaya uğradı ''...Çünkü üst üste gelen felaketlerin acısıyla,yazma şevkimizi de yirtirmeye başlamıştık.Neyse ki çabuk toparlandık...Allah başka acılar yaşatmasın...Sosyal adaletin tesisi ettiği,siyasilerin ve bürokratların basiretsizliği yüzünden halkın işkence görmediği güzel günlere doğru,yaşam dolu yazılar yazmak umuduyla sevgiler...saygılar...selamlar...  04.11.2011 13:23
 

yaratıcı zeka olmadık yerden maden bulmuş gibi ne güzel işler çıkarıyor. Açıkçası zaman darlığı büyük emek verdiğiniz paylaşımlarınızı inceleme ve doğru dürüst yorum yazmamı engellediğini bilmenizi isterim. Ne zaman o piyasaya girsem hep kaybederim. Broker olunca da Mahallenin milletine zarar vereceğimden korkuyorum. Tahvil aldım tahtası kapandı:::)) göz altı pazarında sattım, fırladı gitti allahsız...)) diyeceğim o ki bana bu konuda güvenmeyin..))) çok teşekkür ederim efendim.yüreğinize sağlık... sevgi ve saygılarımla...

Metin TOPÇU 
 27.10.2011 21:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1522
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1525
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster