Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

Milliyet blog mahallesi, No:14

Milliyet blog mahallesi, No:14
 

Birkaç ay önce akışına kapıldığım Milliyet Blog fırtınası günden güne büyüyor. Yardım kampanyaları, buluşmalar derken adeta birbirimizle komşu olduk. Sanal ortamda samimi bir ''mahalle'' yaratıldı ve bu mahallede herkes yolunu biliyor.

Milliyet Blog Mahallesi, 14 No’lu evimden çıkıp kapıyı arkamdan kapatıyorum. Güzel ve güneşli bir günde kısa bir yürüyüş planım var. Sanal alemin en kral mahallesinde isterseniz beraber yürüyelim, ne dersiniz?

Bu sevimli mahallenin haberleri de mahalle sakinleri tarafından duyuruluyor. Mesela mizah okumak için Süleyman Bey’in kapısını çalıyorum veya canım tarihten güzel bir aşk hikayesi çektiyse Özlem Hanım’a misafir oluyorum. Hititler’den, Urartular’dan, Arkeoloji’den bahsediyor bana. Biraz yürüdükten sonra Kerem kardeşimin ışığını açık görüyorum, zaten o hep evde. Camına bir taş atıyorum, hemen pencerede beliriyor. Sinemadan, iş dünyasından, spordan konuşuyoruz onunla. Hemen karşısında Başak Hanım dünyanın bir eşini mozaikleriyle yapmış mahallenin ortasına asıyor. Yücel Bey yine mahalleliyi düşünmeye zorlayan sorgulayıcı yazılar yazarken Savaş Bey hiç bitmeyen dinamizmiyle sürekli yeni olaylardan haberdar ediyor bizi.

Yeni bir sabaha uyanırken erken saatlerde Melda ve Deniz Hanımların sesini duyuyorum. Yeni bir yardım kampanyası için mahalleliyi bilgilendiriyorlar. Bu sırada Esma Hanım ve Burcu Burcu arnavut kaldırımda yürürken sinemadan konuşuyorlar. Esma Hanım’ın yeğeni ''artiz'' oldu tabi. Ben rahatsız etmeden mahalle turuma devam ediyorum. Hemen yanımdan Pirmete geçiyor. Yine İbrahim Bey’in yanına gidip mahallenin gazetesi için yazı hazırlayacaktır. Sema Hanım penceresini açmış Aydın Bey ve Fulya Hanımla güncel olaylardan bahsediyor. Aydın Bey boynundaki fotoğraf makinesinin deklanşörüne basıp mahalle turumu ölümsüzleştiriyor. Bu sırada maç saati yaklaşırken memom çanak anteni tamir etmekle meşgul. İnşallah becerir de ben de akşama maçı izlemeye gelirim diyorum kendi kendime. Şöyle bir etrafıma bakınıyorum mahallenin ortasında. Cıvıl cıvıl, dopdolu bir sokak. Sanki insanlar özenle seçilip buraya yerleştirilmiş gibi.

Bu sokakta herkes için birşeyler var sanırım. Adını sayamadığım yüzlerce güzel dostu buradan selamlıyorum. Mahallemizde her zaman kiralık ev bulunur:)

 
Toplam blog
: 128
: 1989
Kayıt tarihi
: 03.10.06
 
 

Gözlerini kapat ve düşün: bir cümle kaç kişide farklı etki yaratır? Birbirimizi anlamanın gittikçe z..