Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog olmasaydı!

Milliyet Blog olmasaydı!
 

"Arif Öğütcü" "Yaşadıkların değil hatırladıklarındır hayat"


Pek çoğumuz gençlik yıllarında öyle ya da böyle bazı duygularımızı kaleme almışızdır mutlaka. Ancak o eğreti kağıtlara dökülen satırları bir gün vitrine çıkaracağımız sanırım aklımızın köşesinden geçmezdi! Haksız da sayılmazdık hani, hayatın karşımıza çıkaracağı sürprizleri nereden bilebiliriz ki?
Tıpkı benim dünyaya farklı bir pencereden bakmamı sağlayan Blog yazarlığı ile tanışma şansına sahip olmam gibi!

Yazarlık davetiyemin (3 adımda blog) Milliyet gibi bir büyük gazete tarafından gelmesi büyük bir onurdu benim için.

Gün be gün gelişen ve güzelleşen bir serüvendi yaşadıklarım.
İtiraf etmeliyim ki başka hiçbir güç beni bu renkli dünyayla bu kadar kolay tanıştıramazdı!
Referansım hepi topu üç beş şiir yazmaktan ibaretti oysa!
Klavye tuşlarında ürkekçe gezinen parmaklarımın bir gün bu denli arsızlaşacaklarını asla tahmin bile edemezdim!

Yazar dostlarımın ve okuyucularımın günden güne çoğalması hem motivasyonumu artırmış, hem de çok mutlu etmişti beni.

Gazete yöneticilerimiz bir çok yazımı Milliyet.com.tr ana sayfasında, Milliyet Blog haftalık bültenlerinde ve Editörden Öneriler bölümünde yayınlamışlardı.

Kazanımlarım mükemmel ötesiydi bana göre.

Artık yazılarım arasında gül yaprağı kuruttuğum o dört ortalı defterlere ait değillerdi, yani özel değillerdi.

Tıpkı bir üfürüğün söndürdüğü bir mum ışığı ile rüzgarın bile söndüremeyeceği ateşböceği ışığının farkı gibi!

Yazarken çok güldüklerimin yanı sıra gözlerimin nemlendiği konular olmuştu. 
Aklıma geldikçe yine okurum aynı duygular içerisinde.

İşte o yazılarımdan bazılarını sizler için harmanlayıp yeniden derledim bu defa.
Özellikle de siz değerli kitap okurlarının ilgisini çekebileceğini düşündüğüm konuları cımbızladım!
Bazen hüzünlendiren bazen de gülümseten öykülerin yanı sıra Aşk meşk falan işte!

Umarım beğenirsiniz!
 
blognot;
Şu sıralar tatildeyim ve sizlerle olamadığım bu geçen süreçte kitabımın son rütuşları üzerinde o kadar yoğun çalışıyorum ki tarifi mümkün değil!
Öğrencilik yıllarımda bile bu denli sınav öncesi stresi yaşamamıştım!
Dedim ya vitrine çıkmak kolay değil.
Hele ki sınav gözetmenliği görevinde siz değerli dostlarımın yer alması söz konusu olduğunda!

 
(Okuduğunuz satırlar Kitabın 'Önsöz' bölümünden alıntıdır)

 

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..