Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Pikniğine ne dersiniz?

Milliyet Blog Pikniğine ne dersiniz?
 

Hazırlanın Milliyet Blog yazarı arkadaşlarım piknik yapacağız?...

Önce "piknik sever misiniz" diye sorsam bu soruya "sevmem" diyecek birisi çıkar mı? Hatta ben gibi çoğunuzun da uzun zamandır yapmak isteyip de yapamadığınız ve özlemini duyduğunuz bir aktivitedir mutlaka... Şimdiden haberiniz ola havalar biraz daha ısınsın, İstanbul'da herkesin vasıta ile de rahatça gidip dönebileceği bir mekan araştıracağım. Aklımda olan bazı bölgeler var, Fatih ormanı, Belgrat ormanı, Şile Sahil köy yolu üzerindeki değişik mekanlar, Ömerli, Polenezköy gibi. Bu arada mekan ve aktivite önerilerinizi de bekliyorum.

Aktivite derken yakan top, voleybol, dokuztaş, körebe, istop, sessiz film, tabu vs. oyunlar aklıma gelenler. Hepimiz çocukken ve gençken oynamışızdır. Zaman zaman da oynarız ama her zaman bir özlem vardır içimizde. Bir iki salıncak da yaparız ama sağlam iplerle Allah esirgesin ip kopar falan (kilolu olanları da düşünüyorum da :) )

26 / 27 Nisan yada 3 / 4 Mayıs olabilir. Başka bir blog toplantısı ile çakışmayan bir hafta sonu pikniği için ne dersiniz, hoş olur değil mi? Benim tercihim Cumartesi, neden mi malum Pazar günü tüm İst. dökülüyor ortalığa çok kalabalık oluyor, bir de oyunlar oynayıp yorulacağız çoğumuzun vücudu ham olduğundan ertesi günü dinlenmek ihtiyacı doğacaktır. Ama Pazar derseniz de karşı çıkmam. Cumartesi çalışanlar olabilir, herkesin gelebileceği gün olsun ve herkes gelsin. Yalova'ya gelecek olan arkadaşlarla da bu konuyu yüzyüze konuşacağım.

Hadi öneriler düşünmeye başlayın zaman çabuk geçiyor ancak hazırlanırız... Gece kalmalı olmayacağı ve vasıta ile gelinebilecek bir gezi olacağı için katılımın fazla olup bir sürü blogerle tanışacağımı düşünüp şimdiden seviniyorum... Sadece İstanbul değil diğer illerdeki blogerler de davetlimiz... Sevgili Neşe Evrim, İlyas Bayram ve Müyesser Saka toplantıların gediklileri olduklarından onların gelmelerine kesin gözüyle bakıyorum, baksanıza İlyas bey gündüz MBHO toplantısına katılıp Yalova'ya yola çıkacak, nasıl bir enerjidir nazarımız değmesin. Aman İlyas Bey hızlı sürmeyin dikkatli gelin emi...

Bir mesajım da Milliyet Blog yetkililerine. Benim tanıdığım ve zaman zaman telefonla görüştüğüm sevgili editörümüz Başak’cığıma seslenmek istiyorum. Bugüne değin hep davet edildiler ama belki işlerinin çokluğundan belki de birisine gidersek diğerleri alınır küser anlayışından hiç katılımları olmadı. Piknik farklı bir toplantı olayı katılımın da yüzleri aşacağını düşünüyorum. Katılım sayımız yüzleri aşarsa ve Sevgili Başak ve ekibi tüm gün olmasa da günün belli bir saatinde aramıza katılıp bizimle birkaç saat geçirirse bizi çok mutlu edecektir. Bu davete sıcak bakacaklarını düşünüyor pikniğimizi onurlandıracaklarını kuvvetle ümit ediyorum…

Evet arkadaşlar düşünün lütfen her şey güzel olsun istiyorum ve önerilerinizi bekliyorum…Hepinize kucak dolusu sevgiler...

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..