Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog şişmanlatıyor!

Milliyet Blog şişmanlatıyor!
 

Milliyet blog kilo aldırıyor arkadaşlar!

Canlı şahidi benim!

Bir ay önce eczanede tartıldım tam seksen iki kilo gelmiştim! Biliyorsunuz her gün üç dört yazı yazıyordum o günler! Dün tartıldım, tamı tamına yetmiş beş kilo gelmeyeyim mi? Son günlerde iş yoğunluğundan yazı yazmaya fırsatım olmuyordu!

İşten dolayı kilo vermem mümkün görünmüyor!

Milliyet Blogdan kesin!

İki ihtimal var!

Ya blog yazarken stresten kilo alıyorum; ya da bilinmeyen bir nedenden!

Stres yapacak bir durum da yok gibi!

Bilinmeyen bir neden ne olabilir?

Bu konuyu araştırıyorum şimdi!

Milliyet Blogda yazarken kilo almamın sebebi ne olabilir?

Yardımcı olun arkadaşlar!

Çözelim bu konuyu!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..