Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'ta geçen günler...

Milliyet Blog'ta geçen günler...
 

Tam on üç ay geçti.

Daha dün gibi.

Birkaç satır, yazılarım oldu ilk günlerde, yorumsuz, ama 300 lerin üzerinde okuyanı vardı.

Bir tam yıl dolmadan, 2011 yılında yazmış olduğum ilk yazım,

(Yuva'ya)

ve sonrasında yazdıklarıma, 2012 YILINDA, arka arkaya yorumlar geldi. 

Yorumları, soyadı gibiydi.  KERİM KORKUT.  Sağ olsun, çok da iyi geldiler, meğer pöpüler yazanlardanmış. 

Biraz, nasihat edercesine yorumlar yazdı.  CEVAPSIZ BIRAKMADIM,  ARTIK CEVAP VERMEYİ ÖĞRENMİŞTİM.

Yazılarını muhakkak okuyorum,  VE SAYIN KORKUT'A TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Ama, 2011 yorumcularım olan,  ROJDDA, Burçak, AYSEL  Aksümer,

Kurşun, Maydanoz, Engin Göksu ve Celal OKTAY ARKADAŞLARIMA DA, teşekkürler...

ONLAR, ilk yorumcularım arasındalar, bir de yanlışlıkla sildiklerim var, beni affetsinler, teknolojinin suçu, aralarında  Erdal BEY, VE BİRİLERİ DAHA VARDI...

Veee, girdik mi 2012'ye.

Öyle arkadaşlarım var ki, bilgili, görgülü, sevgi dolu ve saygılı.

Onlar, sırasında, komşularım, kardeşlerim, arkadaşlarım, oluyorlar. Her biri, birer değer.

SEVGİLİ ARKADAŞLAR, SIRAYLA YAZIYORUM,  Sayın: Sündüs, Cemile, Bosnalı ,Müjgan A. SEMRİN VE SENNUR. 9 MART 2012 DEN SONRA BERABERİZ... TABİİ, Kerim BEY DE, ARADA ŞEREF VERMEYE DEVAM EDİYOR.  

VEE ARKASI GELDİ...  İsmail HAKKI, AYŞEN A. KURA, NAHİDE ÇELEBİ, MESUT SELEK, İPEK Ç.

M. EMİN Ö, ŞÜKRAN HANIM,  AYŞEGÜL, MERVE BALLI, CEM BERAAT BEY, HALİDE, ve (EYVALLAH) sözünün kendisine çok yakışan NEDİM ÜSTÜN. Yazılarınız  bana çok şeyler öğretti. 

Sündüs hanım, size ayrıca teşekkürlerimi bildirmek istiyorum, benim 24 haziran tarihli yazımı önerilerinize eklediğiniz için.

Cem BEY VE MESUT BEY DE, sorularımı, cevapsız bırakmadılar, sağ olsunlar.

ARANIZDA, YAZILARINI SÜREKLİ TAKİP ETTİĞİM ARKADAŞLAR, hepinizin isimlerini yazamadım... Siz, isimleri bende saklı olanlar,  yakında, yorumlarımı da görebileceksiniz.

ELLERİM, YAZMAYI BIRAKMADIKÇA, BEN BURADAYIM, ARKADAŞLAR.  

ViLDAN SEVİL HANIM da birkaç gün önce, M.BLOG' DA  bir yılını, doldurduğunu yazmıştı, ona da tekrar nice yıllar diliyorum.

SİZLERE SEVGİ VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM...

Bu yazım bir TEŞEKKÜR YAZISI OLDU,  İÇİMDEN NASIL GELMİŞSE, BASİT, BİRAZ DA KIBRIS AĞZIYLA YAZDIM. EĞER KUSUR İŞLEDİYSEM AFFEDİN.

SAYIN EDİTÖRLER, SİZLERE DE SEVGİ VE SAYGILAR.

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..