Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '13

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
598
 

Milliyet Blog toplantıları üzerine!

Milliyet Blog toplantıları üzerine!
 

MİLLİYET


Bu konuda yazılıp çizilenler pek çoğumuza abartılı ve tuhaf gelebilir! Öyle ya, sanal bir ortam burası, kimse kimseyi yazıları dışında tanımıyor ki. Monitörü kapattıktan sonra dostlukların bitmesi normaldir yani.

Paylaşımlar, üleşimler, dostluklar falan da neyin nesi denilebilir!

Kim kimdir, nasıldır kim bilebilir?
 
Ancak MB toplantıları söz konusu olduğunda durum değişiyor tabi! 
Çünkü geçmişten bugüne süregelen bu tür organizasyonlar bizlere yaşamın öteki yüzünü göstermekle kalmadı.
Sanal ortam sayesinde gerçekleşen dostlukların daha bir keyifli ve eğlenceli gerçekleştiğini belgeledi adeta. 
Sırasıyla Pirmete bey’in Eymir, İlyas Bayram bey,in İzmir bostanlı, Zeynep Gülay Kibaroğlu hanımefendinin Yalova, Talip Bölükbaşı bey’in THK İnönü, Mustafa Mumcu ağabeyimin 1 ve 2’inci Kemer altı, devamında 1 ve 2’inci Ankara toplantıları vs, vs.. 
 
İl dışı seyahatlerimiz vesilesiyle ve telefonlaşmalar sayesinde gerçekleşen ancak blog basınına sızdırılmayan 5-10 kişi katılımlı mini toplantılar da cabası.
İlk defa karşılaştığımız bu yazar arkadaşlarımız yakalarına rozet takmışlar mıydı sahi? 
Veya hava alanlarındaki gibi isimlerimiz pankartlar ile anons’mu edilmişlerdi? 
Ya da ellerinde çiçek falan var mıydı?
Elbette hayır. 
 
Ama üç beş dakika içinde sanki kırk yıllık dostmuş gibi kaynaşmıştık valla!
Sanki aynı mahalleden, aynı iş yerinden arkadaşmışız gibi!
 
En karşı çıkanların bile yine de denemeye değer görmeleri bu nedenledir zaten.
 
Hiç abartmıyorum, yıllardır görmediğiniz bir dostunuzla karşılaşmak gibi bir duygu bu. 
Yolunuz  onların yaşadığı memleketlere düştüğünde sizde aynı şekilde ağırlanıyorsunuz.
 
Sadece ben değil, tüm katılımcı arkadaşlarımız bu toplantıların hepsinden de mutlu izlenimlerle ayrıldığımızın yakın şahidirler.
 
Tamam aramızda kötülük ve fenalık şüphesi gerekçeleriyle bu oluşumlardan hoşnut olmayanlar olabilir.
 
Ama çaresi de yok değil!
 
Böylesi bir durum hasıl olduğunda ilişkiler zaman içerisinde yeni baştan süzgeçten geçirilir ve sınırları belirlenir olur biter!
 
Yani demem o ki, internetin insanları anti-sosyal yaptığı iddialarının MB yazarları olarak bizler ile yakından uzaktan ilgisi yok bence! 
 
Çünkü paylaşımlar huzurdur bana göre.
Özgürlüktür, dayanışmadır, içimizi ısıtan bir gülümsemedir ve vefanın bir başlangıcıdır..
 
Yazılıp çizilenlerle gerçek hayat arasında bir samimiyet köprüsüdür, bir nevi yüzleşmedir. 
E yani ne diye uzak duruyoruz o halde, sizin oralarda ya da bizim buralarda toplanalım o zaman?
 
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

kaynaşmak lazım. Evet. Tanışmak gerek. Hamlık var hepimizdee, pişmek gerek. Kdz ereğli de olsa bir günde, mutlu olurdum.

İbrahim ARSLAN 
 19.02.2013 10:41
Cevap :
Düzenlerseniz olabilir tabi neden olmasın efendim, ben katılmaktan memnuniyet duyarım ayrıca. İzmir’e pek yakın sayılmaz ama Ankara ve İstanbul’a eşit mesafede sayılır nasıl olsa. Selamlar saygılar.  19.02.2013 18:46
 

Klavyeyi kapattıktan sonra, harç bitti, yapı paydos olmuyor işte. Ankara toplantısında gördük. Herkes bir anda kaynaştı. Blog toplantısı değil de,tanışmak, biralamak için, birbirimizi davet ettik. Kalyoncuyu bekledim Konak Pier'de. Randevu saati 15 dakika geçmişti. Yürüdüm gittim vapura doğru. Yolu yarılamıştım ki, arkamdan Muzaffer Abi diye bir feryat. Üst üste haykırışlar. Koşar adımlarla bir gölge geliyor insanların arasından sıyrlarak. İçimden dedim, "sakın o olmasın" Evet oymuş. Sevgili Pelin. Yazılarımızdan tanıyorduk nihayet. Geldi geldi, aynı haykırışlarla bir sarıldı boynuma. Bir sarıldı ki, deme gitsin. Ağlıyordu. Üzüntülüydü beni beklettiği için. Birlikte, kırk yıllık ahbaplar gibi kolkola tekrar aynı yere döndük. Biraz sonra Mahallenin muhtarı İlyas da geldi. O çağırmış. Birlikte rakılama yaptık. Aynı Pelin bloğunda yazacaktı resimlerimizle birlikte blogda: " Bir erkeğin arkasından hiç onu ismiyle çağırarak koşmamıştım" diyerek. İşte. Blog arkadaşlığı ruhu budur dostum.

Muzaffer Cellek 
 19.02.2013 1:30
Cevap :
Ortamımızı “bu devirde nerde böyle dostluklar” dedirtecek derecede ve o kadar güzel özetlediniz ki ekleyecek tek bir söz bulamadım Muzaffer abi. Biraz imrendim aslında ama bizim Ankara ekibi de İzmir’den çok farklı değil biliyorsun :) İyi insanlar birbirini buluyor ve ortak noktalarda buluşabiliyorlarmış demek ki. Selamlar saygılar.  19.02.2013 18:30
 

Ben... kendi adıma konuşayım, blogda yazmaya başlayalı beri hemen hemen tüm toplantıların müdavimi oldum. sağlık sorunları nedeniyle katılamadığım, bir ikisi hariç ve burada yazmaktan duyduğum onur kadar, yazan arkadaşlarımla tanışmış olmaktan ve bilgi birikimlerini paylaşmaktan dolayı kıvançlıyım. Ayrıca; hani Balcı diyor ya! ''Toplantı olsa da gelsek'' diye... İyi madem öyle, düzenlesin bir toplantı Pendik'te...Bakalım o zaman kaçabilecek mi kendi düzenlediği toplantıdan:))))))))Selam ve saygılar Arif Bey kardeşim.

Ay Şen 
 15.02.2013 5:22
Cevap :
Bilmez miyiz Ayşen hanım, ortamımızı renklendiren, neşelendiren sevilesi bir insansınız. Bende sizinle tanıştığımıza memnun oldum, onur duydum. Balcı ise toplantı falan düzenlemez boşuna beklemeyelim:) Ama biz Ankara ekibi olarak zaten iletişim halindeyiz her zaman hazır sayılırız biliyorsunuz, İl dışından gelecek arkadaşlarımızı da her zaman olduğu gibi ağırlamaktan mutluluk duyarız. Selamlar saygılar.  15.02.2013 12:35
 

Göksel Hanım,:'Kıbrıs'a gelin' diyor...Mayıs sonu itibariyle,ADA'da toplansak, şöyle serin serin :)

Mesut Selek 
 14.02.2013 16:13
Cevap :
Valla ben varım Mesut hocam, bir ara Bozcaada geçmişti aklımdan ama Kıbrıs’ta olabilir tabi, neden olmasın? Göksel hanıma daveti için teşekkürler :) Selamlar saygılar..  14.02.2013 21:15
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1592
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster