Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Toplantılarında gerekli çoğunluk neden sağlanamıyor?

Milliyet Blog Toplantılarında gerekli çoğunluk neden sağlanamıyor?
 

4.bp.blogspot.com


Çok basit; Genellikle gelmemesi gerekenlerin, hacı karşılamaya gelir gibi koşarak toplantılara gelmek istemesi; gelmek isteyenlerin önüne set çekmektedir. Dolayısı ile bu kişilerin toplantıya katkıları; az pilav, az kurudur! :) Verilen şansı iyi kullanamayan insanlar, ağzınla kuş tutsa ne yazar? Yazsa yazsa kendini yazar!  

Arkadaşımızın birine dedim ki; “bak arkadaş ikimiz de balıkçıyız, aynı takımı tutuyoruz, ama yazılarının üzerine kç açık resimler koyma! Ben bundan rahatsız oluyorum. Yoksa seni dost listemden çıkarırım” dedim. Tabi ki arkadaş “Sen bilirsin” dedi. Ben de onu listeden çıkardım. 

“Sepeti koluna herkes yoluna.” Benim düzenleyeceğim olası toplantılara gelmek istemediği sürece, benim açımdan sorun yok yani. “Yok” saydım onu! 

Bir de bazılarını öyle ya da böyle ikaz ediyoruz zaman zaman. Ama onlar “Aile” dedikleri bu ortamda, arkadaşlarının değerlerine hiç saygı göstermeden, patavatsızca yazılar yazmaya, resimler sergilemeye, kendilerinden olmayanlara hakaret ve küfür etmeye devam ettiler. 

Bakın bir tanesi ne yazmış: Şimdiki aklımla, (50 yaş) aşk kavramını ilk hissettiğim zaman ilkokul dördüncü sınıfındaydım, yanımda olsun istiyordum, kendisiyle birlikte yatmayı, çırılçıplak sarılmayı düşlüyordum, ama o zamanlar henüz TV olmadığından sonrasını kestiremiyordum!  

-Pardon sonrası!!! 

Böyle aptalca, saygısızca paylaşımlarda bulunanların; madem buradayız, gelecekte bu tip şahısları kontrol altında tutmak için haddim olarak dosyalarını (!) özenle tuttum, kopyaladım. 

Hiç kimse sütten çıkmış ak kaşık değil elbet ama aşırıya kaçanların hak ettiklerini de bir şekilde vermek lazım! Ben bunları yeri geldiğinde içinden bir cümleyi çeker sahibine iade ederim. Zaman zaman da iade ettiğim görülür. Arkadaş şöyle der: “Şimdi sizin yazdığınızın bu benim yazımla ne alakası var?” 

Ne alakası olduğunu çok iyi bilirler de ne alakası olduğunu bilmeyen diğer yorumcu arkadaşların aklını çelmek için işi bilmezliğe yatarlar ve sonra da kalkıp bir numaralı toplantı uleması olurlar! Şimdi bu toplantılara katılmak; daha önce söylenenleri yalayıp yutmak değil midir? 

Tabi ki böyle bir mide gördüğüm kadarıyla birçoğumuzda yok! :) 

&&&& 

2+2=4 

Bu bazıları için beş yapıyorsa kendilerinin bileceği iştir. Ancak; dostum arkadaşım, karındaşım, blogdaşım dediğiniz insanların ahlak anlayışına, siyasi anlayışına, futbol anlayışına, zekâ anlayışına ve değerlerine saygı göstermeyi öğreneceksiniz! Şayet bunu beceremiyorsanız zırt pırt rutin şekilde toplantılara gelmeyeceksiniz. Gelirseniz “Nerde bu millet” deyip gelmeyenleri eleştirmeyeceksiniz! Bunun sebebinin sizden kaynaklandığını daha başka size nasıl anlatacaklar? 

M.Talip Girgin. 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..