Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog’un “en”leri…

Milliyet Blog’un “en”leri…
 

Kadın erkek, genç yaşlı, gönül adamı, siyaset erbabı, şair, ilahiyatçı, futbol gönüllüsü, o partilisi, bu partilisi, değişik etnik kökenlisi, ama ille de Türkiye sevdalısı bir toplum Milliyet blog. Beş bini aşkın farklı düşünce ve karakterdeki insan topluluğunun bir araya gelmesine zemin hazırlayan gazetemiz yöneticilerine buradan teşekkür ederim. Aslında sosyologların dikkatle incelemesi gereken bir toplumuz biz. Hiç abartmadan söyleyeyim biz Türkiye’yiz.

Fikre, kişiliğe, insana saygının örneğiyiz. Her toplumda olduğu gibi bizlerinde arasında zaman zaman kırgınlıklar, ufak sürtüşmeler oluyor. Son derece normal. Bizler sorunlarımızı saygı, sevgi, anlayış çerçevesinde çabucak çözüyoruz. Sıkıntı içindeki siyasilerin bizi incelemesinde büyük yararlar var diye düşünüyorum.

Bu kadar ciddi laf yeter. İstedim ki, bu nadide topluluğun “en” lerini demokratik anlayışımızla belirleyelim. Bu konuda yardım ve katılımlarınızı bekliyorum. Benim düşünceme göre birkaç tane sıralayayım. Gerisini sizlerin teveccühünüze bırakıyorum.

UFUK KESİCİ.: Mustafa Kemal isminin yılmaz ısrarcısı

MAMUT : Karikatür ustamız.

MESUT KARİP : Haberlerin yılmaz takipçisi

SÜLEYMAN EKİM : MB un iğneli fıçısı

EMİNE SUPÇİN : Mizahçının kendisi ile bile dalga geçebilen örneği

ZİRVE : Şiirlerini anlamak için en az üç kez okunması gerekeni

AYDIN SEVİNÇ : İzmir’in kültür ve sanat elçisi

ALİ NAİL : Yazıları birkaç kez okunması gereken psikanalistimiz

ŞEVKET ÇORBACIOĞLU : Bilim, çevre ve siyaseti çok iyi harmanlayanımız

AHMET ÇELİKSÜNGÜ : Çok iyi bir Fenerbahçelimiz

ZEYNEP KİBAROĞLU : En dik başlımız

MUHABBETÇİ : Dini konulara yeni bir soluk getirenimiz

AHMET SECER : En önemli evrim teorisi karşıtımız

Ben rastgele düşündüğüm birkaç “en” blogdaşı yazdım. Gerisi için yardımınız lazım.

30/01/2010
 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..