Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'un değerini bilelim!

Milliyet Blog'un değerini bilelim!
 

Milliyet Blog yazarıyım dediğinizde akan sular duruyor arkadaşlar!

Oğlum izne geldiği günün öğle üzeri beni yataktan kaldırdı.

“Baba bir araba gördüm gel gidip onu bakalım!”

Fatih’teymiş sahibi! Gittik adamı bulduk, götürdük servise baktırdık, araba iyi. Dönüşte işyerinin yakınlarında bir yerde noter bulduk satış işlemini yaptık! Arabanın sahibi Bakırköy’de oturuyormuş.

“ Bize gidelim de oradan havaleyi yaparsınız! Yedek anahtar da evde!”

Gittik evine!

Oğlum havaleyi yapamadı. Havale limiti varmış. Aşınca olmadı!

“Yarın sabah gönderirsin kardeşim! Acelesi yok!”

Arabanın sahibini bu sözü söylemeye sevk eden şey benim “Milliyet Blog” yazarı olduğumu söylememdi!

Ağzımda bakla ıslanmaz! Her yerde söylerim!

“Ben Milliyet Blog yazarıyım ha!”

“Yok ya!”

“Evet! Üstüme afiyet, güvenilir yazarım da!”

“Tamam Abi! Hayırlı olsun! Ne zaman istersen gönder parayı! Canın sağ olsun!”

Oğlum ertesi gün öğleye ancak kalktı yataktan!

“Gönder oğlum adamın parasını! Adam arayacak editörleri, sizin güvenilir adamınız aldı arabayı götürdü, parayı da ödemedi diyecek!”

Aslında ne güzel olurdu!

“Alo! Milliyet Blog mu?”

“Evet!”

“Abi sizde bir yazar varmış! Yaprak sarması!”

“Vaaar!”

“Yahu o bizim arabayı aldı götürdü! Noter işini de yapmıştık, parayı da ödemedi! Nasıl buluruz bu adamı Abi?”

” Bize mi sordun da verdin kardeşim?

Fakat bunu yapamazdım! Sorumluluğum buna müsaade etmezdi! Kıldan tüyden sebeplerle güvenilir üyeliğime son verirler, bir daha yazı da yazamazdım!

Araç filosuna değişmem üyeliğimi!

Hem çocuklarım tarafından da sıkı bir şekilde takip ediliyorum. Kızım her gün rapor veriyor annesine!

“Anne bugün bir sorun yok! Yarın Allah kerim!”

“Şiirlerinden şüpheleniyorum kızım! Elliden sonra şair oldu!”

“Okuyorum anne! Bir sorun olursa sana söylerim!”

Kızımı bir kenara çekmiştim!

“Sakın annene ters bir rapor verirsin yandın! Kerem’e o gün bir bakıcı bulacaksın ona göre!”

“Tamam baba!”

“Herkes anne gibi bakamaz çocuğa!”

“Doğru diyorsun!”

“Bilmem işte!”

Oğullarım da memnunlar!

Yarın torunlara benden bahsedecekler!

“Dedeniz şair ve edipti çocuklar! Elli bine yakın yazılı eser bıraktı! Şiirleri dilden dile dolaşıyor!”

“Vaav!”

“Tabi! Tanganika’ın Aysel parçasının şairi o!”

“Vaaav!”

“Gidin şimdi dedenize bir Fatiha okuyun!”

“Aysel’i okusak!”

“Olur tabi! Bir şey okuyun işte!”

Milliyet Blog’un değerini bilelim arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..