Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '19

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'un En Etkin Yazarları

“Etkinlik” deyince, Blog’la en fazla ilgilenen, Blog’da en fazla etki uyandıran, etkileyen ve etkilenen demek istiyorum.

Bu nitelikteki yazar sayısının da bir avuç olduğunu görüyorum.

Günde 60 (altmış) kadar yazı girilmesine, bunun da haftada 400’den fazla blog anlamına gelmesine rağmen, etkin/etkili yazar sayısının bir avuç olduğunu gözlemliyorum. Bu bir avuç kişi de yıllardır hemen hiç değişmiyor. Bu açıdan, Blog’da bir istikrar oluştuğunu söyleyebiliriz.

Peki, etkinliğin; Blog’a ilgi duymanın ve Blog’da ilgi uyandırmanın göstergesi ne?

İlgilenen kişinin okuduğunu, okuyan kişinin yorum yaptığını, yorum yapan kişinin de yorumlandığını düşünüyorum.

Hâl böyle olunca, en etkin yazarları, “En Çok Yorumlananlar” köşesinde aramak lâzım!  Burada bir haftada alınan yorum sayısı gözüküyor. En düşüğü 2 yorum… Bir veya birkaç yazı yazdığın halde, haftada 2-3 yorum alamıyorsan, bence, diğer yazarlara hiç ilgi göstermiyorsun, buna bağlı olarak ilgi de görmüyorsun demektir.

Buna göre, en etkin yazarlar şöyle:
Kerim Korkut
Nahide Çelebi
Halil Güven
İzmirli doksanyedi
Mehmet Burakgazi
İsmail Hakkı Cengiz
Abdulkadir Güler
Cemile Torun
Yurdagül Alkan

Dediğim gibi, bu yazarlar yıllardan beri, “istikrarlı olarak” o köşede görünüyorlar. Kendilerini, iradelerinden ve sabırla yazmalarından, Blog’a ilgi göstermelerinden ve ilgi görmelerinden dolayı tebrik ediyorum.

Tabii “Çok Yorumlananlar” köşesinde üç yazar daha gözüküyor. Onları listeye almamamın sebebi, daha önce bu köşede görmediğimdendir. İstikrarlı olarak burada kalmaya devam ederlerse, ben de benzer bir konuda tekrar bir yazı kaleme alırsam, kendilerini elbette memnuniyetle zikrederim.

Listedeki en şaşırtıcı isim, galiba, İsmail Hakkı Cengiz. Çünkü son 4 ayda sadece 6 yazı göndermiş. Son yazısının tarihi de 9 gün öncesini gösterdiği halde, haftanın en çok yorumlananlar köşesine girebilmiş. Tabii yorum yapan diğer yazarlar sayesinde. Doğrusu, duygulandım. Yazılarıma ilgi gösteren dostlara çok teşekkür ederim. Seviyorum sizi.

 

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..