Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '13

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog ve yorumlar

Milliyet Blog ve yorumlar
 

Milliyet Blog'un derdi ve sorunu bitmez.

Bir önceki blog ile ilgili yazımda yazılardan bahsetmiştim. Her yazının yayınlanması gerektiğini, sansür uygulanmaması lazımdı.

Şimdi ise başka bir probler var.

Bir yazı yazı yazıyorsun. Yazı yazmak kolay  bir şey değil. Her şeyine dikkat etmek gerekir. 

Burası o yazıyı bir şekilde beğenerek koyuyor.

Buraya kadar iyi, hoş ve güzel.

Eeee sonra?

Sonrası şudur:: sana yorumlar geliyor. Yorumlara( şimdiki deyimle comment) cevap veriyorsun; ama bir türlü cevabın gitmiyor.

Hatta öyle bir şey var var ki.

Şimdiyi geçtim. İki sene önceki cevaplarım gitmemiş.

Şimdi adama sormazlar mı? Peki arkadaşım. Yanıtları yayınlamayacaksan neden yorum bölümü koydun?

Haksız mıyım?

O zaman  biz e mail adresimizi yazıların sonuna koyalım. Yorum yazmak isteyen e mailimize göndersin. E mailleşme dönemi başlasın. Mb'de buna göre bir sistem geliştirsin. Daha net bu fikir.

Teknoloji çağındayız. Hızlı bir şekilde , deli gibi gelişiyor. Merak ettiklerimizi de soralım ki bir sıkıntı olmasın. 

Tahmin ediyorum sadece ben değil herkes bu sorundan mustariptir.

Bu arada milliyet blog da altıncı yılım çoktaaan kutlu olsun.

Çözülmeyen konuları çözelim ki rahatlayalım.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..