Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '08

 
Kategori
Söyleşi
 

Milliyet Blog Yazarı, Bekçibaşı [13]

Milliyet Blog Yazarı, Bekçibaşı [13]
 

Milliyet Blog Yazarı, Bekçibaşı


Milliyet blogun çok genç yazarlarından biri olan Bekçibaşı aynı zamanda mühendis olmak için eğitim alıyor. Çevresine, ülke sorunlarına karşı duyarlı olup doğruyu yakalamayı hedef aldığı anlaşılıyor yazılarından. Gençlerimizi doğru anlayabilmek için daha duyarlı, daha hoşgörülü olmamızın gerektiğine inanıyorum.
26 Eylül 2007 de üye olmuş. > ana kategorisi altında 23 blog yazmış. Sevgili Bekçibaşı'nın blogları bir çırpıda okunacak kadar kısa; fakat uzun, uzun düşündürecek türden. Sorularıma verdiği kısa cevaplarıyla kendisini bir nebze de olsa doğru tanıyabileceğinizi umuyorum.

Kendi sayfası: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=908486&rn=O3




Sevgili Bekçibaşi, kendinizi eksi ve artılarınızla sever misiniz?

- Severim, ama bazen sırf insanları kırmama adına kendimi üzmemi sevmiyorum.


2. Politikayla ilgili, hangi projenin daha çabuk gerçekleşmesini istersiniz?


- Kangren haline gelmiş ve toplumun bir kesimini değil herkesi ilgilendiren terörle mücadelenin çözümlenmesini isterdim.

3. Sizi çok sinirlendiren, raydan çıkaran şey nedir?


- Haksızlıklar karşısında susan ve bunu alışkanlık haline getiren insanlar.


4. Hangi sebepten dolayı, kimi ödüllendirmek isterdiniz?

- o kadar çok sebep varki ben hangibirini aktaracağmı şaşırdım; Atatürk.


5. Hangi başarınız veya yeteneğiniz size gurur veriyor?

- Haksızlıkları çekinmeden ifade edişim ve pes etmemeyi alışkanlık haline getirişim diyebilirim.


6. Çocukken, büyüdüğünüzde ne olmayı düşünürdünüz?

- Belediye Başkanı.


7. Dinlenmek için tercih ettiğiniz bir yöntem var mıdır?

- Bisiklet kullanırken kanun sesi dinlemek ve tabiki Ebru yapmak.


8. Öncelikle, hangi ülkeye seyahat etmek isterdiniz?

- Nedenini bilmiyorum ama o ülke beni çekiyor; İtalya.


9. Sizi cok sevindiren, keyifle satın aldığınız şey nedir?

- Mp3 player diyebilirim.


10. Hangi şarkıyı severek söylersiniz?

-Gerek sözleriyle gerek o büyülü Sezen Aksu sesiyle bağlandığım ‘Ünzile’ diyebilirim.


11. Bize bir bilgelik sözü söyler misiniz?

- Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene , hiç kimse yardım etmez. Pestalozzi nin bu sözü kendi kıymetini bilmeyen insanlara rehber olur umarım…


12. Çok paranız olsa hangi ressamın bir eserini satın almak isterdiniz?

- İbrahim Çallı dan Cami Avlusu.

13.İkinci evinizin nerede olmasını arzu ederdiniz?

- Her gördüğümde tekrar aşık olduğum Venedik ‘te.

14. En iyi pişirdiğiniz yemek hangisidir?

- Çömlekte yöresel güveç diyebilirim.

15. Şimdiye kadar gerçekleşmeyen, fakat mutlaka gerçekleştirmek istediğiniz şey nedir?

- Tiyatro yazmak diyebilirim.


16. Bir ay süreyle kimin hayatını yaşamak isterdiniz?

- Başbakanın sanırım.


17. Sevdiğiniz, övdüğünüz üç kitap ismi verebilir misiniz?

- Mesnevi, Piraye, Fırat Suyu Kan Akıyor Baksana.

18. TV de hangi programlara takılırsınız?

- Halkın da sesinin çıkabildiği tartışma programları, ama tabiki oraya katılan akademisyenlerin de put gibi kalmasını isteyenlerden değilimdir. Mesela eski Siyaset Meydanı.


19. Hangi TV programlarını izlemek istemezsiniz?


-Aile sırlarının açıkca anlatıldığı, cinsel hayatının pervasızca öne sürüldüğü programları izlemem.

20. Beğendiğiniz kadın oyuncu kimdir?

- Zuhal Olcay

21. Beğendiğiniz erkek oyuncu kimdir?

- Haluk Bilginer


22. Tarihte, adı geçen ünlüler arasında, sevdiğiniz, hayranlık duyduğunuz bir kişi var mıdır?

- Atatürk; gerek yaptığı devrimler gerekse ilerici bakış açıyla hayranlığı hak etmektedir.


23. Başkaları sizin hakkınızda ne söyler, nasıl bilirler sizi?

- Haksızlığa tahammülümün olmadığını, pek sert biri olmadığımı, hayatın neşeli yanın olduğunu bilmeli ama ülkenin sorunlarına da kayıtsız kalmadığımı, diyaloglarımda haklı isem kişi farkı gözetmeksizin sözümü sakınmayacağımı ifade edeceklerdir.

24. Hangi huyunuzu beğenmiyor veya değiştirmek istiyorsunuz?

-Ağlayan insanlara karşı siperlerimi fazla tutmayışım diyebilirim.


Bu güzel söyleşi ile kendimi ifade etmeme yardımcı olması ve bu söyleşi öncesinde gösterdiği ilgi ve alaka için sonsuz teşekkürler, sağlıcakla kalın.

Saygılarımla.



Sevgili Bekçibaşı, söyleşiye katılmak istediğin için ben çok teşekkür ediyorum. Kendine, ülkene ve insanliğa yararlı olacağına inandığın düşüncelerinde kararlı ve bilinçli çalışmalarında kolaylıklar diliyorum. Sevgilerimle.


Mine


10 . 03 . 2008

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..