Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog yazarı kimliği!

Milliyet Blog yazarı kimliği!
 

Hani diyorum karşılaşsak bir yerlerde, aynı şehirde ya da ülkemizin başka bölgelerinde!
Sanal dostlarımızın gerçek karakterleriyle ne kadar örtüştüğünü görmek, birlikte birer çay içmek istemez miyiz sahi?
Şahsen ben çok isterim!
Hem de bu keyif, Beyoğlu İstiklal Caddesi'nde karşılaşacağım bir ünlü ile yanyana yürümekten farksız olur benim için.
Çünkü o ortamda okullu ya da alaylı olmanız hiç farketmiyor!
Milliyet blog yazarlığı kimliğiniz önem taşıyor!
Yani aydın insan kimliğiniz!

Bu nedenledir ki bir çok yazar arkadaşımla irtibat halindeyim!

Örneğin yolum bir yazar arkadaşımın yaşadığı şehirden geçiyorsa kısa bir süreliğine de olsa orası yolüstü durağım olur!
Kendisiyle tanışmaktan, tokalaşmaktan, sohbet etmekten onur duyarım!

Belki sohbetin hararetinden bazen saattler uzar!
Ama dedim ya, sanaldan gerçeğe dönüş heyecanı var, hasretlik var!
Yani askerlikten ya da okuldan arkadaşların buluşması tadında geçer!

Bazı arkadaşlarımızın bu tür yaklaşımları bu kadar tuhaf bulmalarını anlamak ise mümkün değil!
Hem benimsemiyorlar, hem de MB toplantıları ballandırarak anlattıldığında neden ''tüh ya katılamadım'' diyorlar sahi?

Ben bir şeyler biliyorum da söylüyorum!

Geçtiğimiz yıllarda bir kaç ilimizde gerçekleşen buluşmalarda bende vardım ve çok keyifli anlar yaşadık.
Hatta bu koşuşturmaca sırasında kendimi pamukkale turizm şoförüne benzettiğim anlarda olmadı değil!

Ancak hiç pişmanlık duymadım.

Ben şahsen takip ettiğim yazıların yaratıcılarıyla tanışmaktan memnun oluyorum ve sürprizler yaşamaktan..
Bu tür sosyal aktiviteler sırasında ciddi dostlar kazandım ve halen görüştüklerim var..

Çünkü, her sohbet sonrasında birbirimizden Asker uğurlaması tadında kucaklaşarak ayrıldık!
Yani samimiyetimizden hiç kuşku duymadan..
Yeni buluşmalar temennilerimizi daha o andan itibaren özleyerek...

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..