Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Yazarları Aliağa Buluşması Şarkı oldu...

Milliyet Blog Yazarları Aliağa Buluşması Şarkı oldu...
 

Gül Tuna öğretmenimiz, '' Gecenin en genç katılımcı Yazar'' ödülünü alırken...


Daha öncekilerde olduğu gibi, Aliağa  blog toplantımızın da şarkısını besteledik çok şükür...

Notalarını isteyen bloggerlere ileti yoluyla iletebilirim.:)

Bizim toplantılarda neş'e, dostluk, dayanışma var...

Ne kadar güzel şey bu dostluk !..

Kahrolsun, fesatlar, ön yargılılar !..

İşte...

Aliağa Blog Toplantı Şarkımız !..

*************

Bir ihtimal daha var...

O da bir daha gelmek mi dersiniz ?..

Söyle dostlar  ne dersiniz ?..

Vuslatınız  bir başka alem

Siz bir ömre bedelsiniz...

* * * *

Bu gün yine gönlümün bahçesinde gezindim...

Bu dostlar, ay kadar, bahar kadar güzeldi..

Dün gece mehtaba dalıp yine...

Dostlar, hep sizi düşündüm...

Öyle bir an geldi ki mehtap sizi sandım...

*******

Rüyalar gerçek olsa, yine aynı mekana gelirdim.

Şu kısacık ömürde dostlarımla gezerdim...

Sabah olmasın diye güneşi durdururdum,

Mavi gecenin lacivert EGE'sine dalardım...

Hatıralar dile gelince o güzel geceyi anardım.

** * * * *

Haydi dostlar, eller havaya...

Haftaya buluşalım haftaya...

Dostlar sevinsin, düşmanlar çatlasın...

Vursun davullar patlasın...

Blog toplantıları yaşasın !..

************************************

Makam :Nihavent..

Usul :Süfyan

Beste : Zengibar Hayri Efendi.

..................

Yeni toplantılarda ve yeni şarkılarda buluşmak üzere...

*****

Şiir gibi gecemizden şiir gibi görüntüler:)

Toplantımıza katılan en genç-kıdemli yazarımız,Gül Hanıma, tablolarımdan bir adet hediye ediyorum...(En altta )

Cellek Üstadımıza Şeyh-ül Milliyet Blogger Ödülünü takdim ediyorum. (Ebru çalışmalarımdan nadide bir eser )

Heeyy.. bilişim teknolojisi sen nelere kadirsin !..

Şu resimlerin güzelliğine bakar mısınız ?..

Milliyet Blog, dünyada 1 numara !..

Kabul ettikleri için teşekkürler...:)

Tüm ruhu güzel, kendisi güzel, karakteri yahşi dostlara saygılar...

C,T

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..